Σήμερα όμως "κυκλοφόρησε" το κείμενο με τα αιτήματα, το οποίο διαδίδεται και μέσω facebook. Σας το παρουσιάζουμε αυτούσιο:
TA ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ :
1. Χρηματοδότηση τώρα των σχολείων για την κάλυψη όλων των αναγκών τους. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των οικογενειών μας για τη λειτουργία των σχολείων, για τη μόρφωσή μας.
2. Να δοθούν τώρα όλα τα βιβλία.
3. Κανένα κενό σε καθηγητές. Μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών.
4. Καμία συγχώνευση ή κατάργηση σχολείων.
5. Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλους.
6. Να μην εφαρμοστεί ο Νόμος - Πλαίσιο για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.
7. Δωρεάν μετακινήσεις.
8. Οχι στο 23% ΦΠΑ στο κυλικειο.
9. Όχι στην καταργηση του σχολικου-πανεπιστημιακου ασύλου.
ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΗΘΟΣ, ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΧΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ!!!
Oταν η αδικία γίνεται νόμος η αντίσταση είναι καθήκον...όχι στα ιδιωτικα πανεπιστήμια όχι στην χρηματοδοτουμενη παιδεία...η δύναμη είναι στους νέους είναι σε εμάς είναι στους μαθητές..ας αγωνιστούμε για ένα μέλλον καλύτερο από αυτό πού μας παρέδωσαν οι μεγαλύτεροι.......
Σήμερα ζούμε σε μια κοινωνία χωρίς αρχές,χωρίς αξίες και ιδιαίτερα χωρίς μέλλον. Ολοι εμείς οι "μεγάλοι" οδηγήσαμε την κοινωνία σε αυτό το σημείο,όλοι εμείς μάθαμε να μην αγωνιζόμαστε,να φοβόμαστε να μιλήσουμε για τα αυτονόητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι λοιπόν θέλουμε να κάνουμε και τα παιδιά μας. Να σκύβουν το κεφάλι να δέχονται τα πάντα και να μην αντιδρούν.
Ζούμε και επίσημα πια σε συνθήκες απόλυτης κατοχής από το κεφάλαιο, τις πολυεθνικές και τις τράπεζες.
Η ανεργία και οι απολύσεις έφτασαν στα ύψη, οι μηδαμινές κοινωνικές παροχές του παρελθόντος εξανεμίστηκαν.
Η δική μας απάντηση δεν μπορεί να είναι άλλη, από την γενικευμένη εξέγερση και τη συλλογική αντίσταση!
Δηλαδη εσυ που οπως λες ευθυνεσαι ια την κατασταση αυτη, αντι να γυρισεις να σου ριξεις δυο μουτζες, ενθαρρυνεις τα πιτσιρικια να κλεισουν το σχολειο εχοντας σαν αιτηματα πανεπιστημιακα θεματα?
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ ωραιος ο συλλογισμος σου.. τελικα δεν ειναι να απορει κανεις που ζουμε σε αυτη την κατασταση με τετοια μυαλα σαν τα δικα σου. και βολεμενος και παραπονιεσαι?
πολυ μαγκας...
περα απο το αιτημα των βιβλιων, ολα τα αλλα ειναι για τα πανηγυρια. να αρθει το ασυλο, που ο καθε ξεφτυλας εγκληματιας χαραμοφαης αιωνιος φοιτητης που τον πληρωνω εγω καθεται εκει μεσα και κοροιδευει οσους δεν μπορουν να τον ακουμπησουν.
λες πως θελουμε εξεγερση. σωστα, αλλα οχι αυτο που εννοεις εσυ, εξεγερση επιτελους εναντια στους βολεμενους. να συγχωνευτουν τα σχολεια αμα ειναι να απασχολουν λιγοτερους κοπριτες εκπαιδευτικους.
δεν μας κυβερνα το κεφαλαιο, μας κυβερνανε οι τεμπεληδες συνδικαλιστες που πισω απο ταμπελες κοροιδευουν τους αδαεις και τους πορωνουν υλοποιοντας την φιλοσοφια του οχλου.
ουστ ρε.
ανικανοι ολοι που με βυσμα μπηκατε μεσα και πρεπει μας να ξελασπωσω εγω που δουλευω απο το πρωι μεχρι το βραδυ για τα μισα λεφτα και με τις διπλες γνωσεις απο ολους αυτους...
καλα κανουν τα παιδια, στην κοινωνια που ζουμε πρεπει να μαθουν απο νωρις να αγωνιζονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. για τα πανηγυρια εισαι εσυ 3:13 μ.μ. που μαλλον τα βρηκες ετοιμα ολα και δεν χρειαστηκε να κανεις κατι.
Όχι στην καταργηση του σχολικου-πανεπιστημιακου ασύλου.
Αγαπητε 313, δυστυχώς ένας ακόμα άνθρωπος χωρίς παιδεία και δυστυχώς χωρίς γνώσεις (παρόλο που υποστηρίζεις το αντίθετο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν δουλεύεις απο το πρωί μέχρι το βράδυ(οπως λες) με τα μισά λεφτά. Και δεν αντιδράς γι αυτό. Είσαι πλήρως υποταγμένος στο σύστημα,λόγω άγνοιας σου βέβαια γιατί όπως λες δεν μας κυβερνάει το κεφάλαιο (Αλήθεια το πιστεύεις;)
Εσύ δέχεσαι τους τεμπέληδες συνδικαλιστές και θες να τους επιβάλεις και στις νέες γενιές.
Οσο για τα αιτήματα των παιδιών μάλλον δεν τα διάβασες,γιατί εαν τα διάβαζες θα έβλεπες ότι το 1-2-3-4-5-7-8-9 δεν αφορούν μόνο τα πανεπιστήμια.
Με όλα αυτά που λες είμαι σίγουρος ότι οι νέοι σε μουντζώνουν.
"Το σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος"
ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ...ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟ 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑΣ(ή όσο τραβήξει)...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ...ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Ή ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΧΗ(ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)....ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΡΑΜΜΕΝΗ....ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ;
ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...
GIA POIA MORFWSH MILATE OTAN OLA TA PAIDIA EINIA UPOXREWMENA NA KANOUN FRONTHSTHRIA... OI GNWSEIS POU PAREXEI TO DHMOSIO SXOLEIO EINAI ANEPARKHS KAI DEN BOHTHAEI TA PAIDIA NA PETUXOUN TOUS STOXOUS TOUS! OI KATALHPCEIS THA SUNEXISTOUN KAI SE ALLA SXOLEIA AFOU EXOUN E3EFTELISEI TELEIWS THN PAIDEIA PLEON KAI OSOI EISTE GONEIS PREPEI NA TO UPOSTHRIZETE AUTO KAI NA EISTE SUMMAXOI GIATI ETSI TIPOTA DN THA ALLA3EI KAI POTE!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή10:10 μ.μ. αντε στο χωριο σου καλυτερα μαζι με τα υπολοιπα προβατα, γιατι προβατο εισαι και εσυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ Όχι στην καταργηση του σχολικου-πανεπιστημιακου ασύλου.
loipon san ma8htria k gw 8a h8ela na afhsw to diko mou sxolio.Thn trith to prwi phga sxoleio k eida pws exoume katalhpsh, mazeutikame sto proaulio k akousame ta parapanw aithmata. k ka9omai k anarwtiemai k gw san paidi pou eimai :
ΑπάντησηΔιαγραφή1: pws 8a ginoun diorismoi ka8hghtwn apo thn stigmh pou oi perissoteroi ergazomenoi kala kala den plhrwnontai?
2: sumfwnw me to aithma k eimai kata ths sunxwneufshs twn sxoleiwn alla ligo arga den to 8umi8ikame?! ka9ws exoun arxisei ta sxoleia, pleon exoun organw8ei, exoun kalwsorisei tous ma8htes tous kai oi sunxwnefseis oses htan na ginoun eginan sta telh tis prohgoumenhs xronias me ta mesa tou kalokairiou.
3:Ti einai o nomos plaisio? mas to peta3ane mesa sta aithmata k otan rwthsa summa8htes mou an gnwrizoun ,kanenas den gnwrize! ena sxoleio me 300 ma9htes kanei katalhpsh gia enan nomo pou ton exei akousei pws 8a upar3ei alla kaneis den 3erei ti shmainei.
4: OXI STHN KATARGHSH TOU PANEPISTHMIAKOU ASULOU
Epi xountas apo tis gnwseis pou mou pareixe to sxoleio mexri twra, gnwrizw pws htan polutimo ka8ws prostateue tous ma8htes pou mphkan sto polutexneio apo ta tanks k kurios skopos twn ma8htwn autwn htan h eleu8eria! Se ena dhmokratiko politeuma den katalavainw poia einai h shmasia tou panepisthmiakou asulou? Kinduneuei enas ma8hths na ekfrasei eleu8era tis apopseis k tis idees tou sto amfi8eatro h na sullif8ei? aNTI8eta auta pou exoun dei ta matakia mou stis meres mas einai katallhpseis apo la8rometanastes sto panepisthmio ths nomikhs ,ka8e anarxiko, paranomo k tromokratiko stoixeio pou mporei na xei kanei eglhmatikes pra3eis apo klepsies mexri dolofonies , na mpainei sta panepisthmia pou aurio me8aurio egw k ena swro alla paidia 8a mpainoume gia na spoudasoume, kai na thn vgazei ka8arh.! k etcI exei katanthsei mia xwra me spoudaia istoria , na phgainoun ta paidakia sto sxoleio ( milaw gia kati pl suni8ismeno) kai na kanoun ma8hma se ena a8lio perivallon giati thn prohgoumenh nuxta eixan er8ei kapoioi kai to ekanan mpourloto ( exei parathri8ei to gegonos se sxoleia tou mosxatou).
K kapwte h morfwsh htan morfwsh, ap oso 3erw oi goneis mou phgainan sxoleio k ekanan ma8hma! den htan anagasmenoi na trexoun sta fronthsthria!
Prospa8oun na mas diaf8eiroun k enan lao gia na ton katastrepseis prepei na tn vareseis sthn paideia tou.!
K kati teleutaio apo proswpikh gnwsh sthn agglia pou vriskontai megala panepisthmia opws to CAMBRIDGE, LONDON SCHOOL OF ECONOMICS k polla, den exoun tetoio 8esmo k par ola auta einai panepisthmia upshlhs katarthshs, mporei na einai idiotika alla ekei dn uparxoun sundikalismoi k vlakeies ekei uparxei mono ma9hsh.!
Oso gia ta alla aithmata eimai uper ! K par oti exw amfivolies gia to aithma 6 - 9 , dhlwsa uper ,dioti prepei na akoustei k h dusareskeia ths gennias mou stous "hgetes" auths ths xwras.!
Den lew na mhn agwnizomaste , alla na kanoume tous agwnes ekei pou prepei! stous dromous k e3w apo to "UPOURGEIO PAIDEIAS"
ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΟΙΞΑΝ? ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφή2:25 μ.μ. ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ...ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ "ΠΡΟΒΑΤΟ" ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ...ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ..ΠΡΟΒΑΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΕΜΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ:ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου θυμίσω ότι σε αυτή την ιστιοσελίδα εκφράζουμε απόψεις....ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά για να ξυπνήσεις λίγο τις λέξεις ασυδοσία και δημοκρατία στις χαρίζω.
ΑΝΑΡΧΙΑ = ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ = ΑΝΑΡΧΙΑ
Εννοιες που είμαι σίγουρος ότι δεν γνωρίζεις την σημασία τους.
ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ...ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ...ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να σε ξυπνήσω λίγο τις λέξεις με τις έννοιες Δημοκρατία και Ασυδοσία στις χαρίζω(αλλωστε γνωρίζεις την σημασια τους).
Οσο για τις άγνωστες προς εσένα λέξεις
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ = ΑΝΑΡΧΙΑ και ΑΝΑΡΧΙΑ = ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
pchfisame kai apofasisame oloi mazi oti tha ginie katalhpch sto sxoleio auto legete DHMOKRATIA kai oxi ANARXIA!! kaneis dn mporei na leei ta paidia fasistes kai koumounia mallon dn 3erete ti shmainoun autes oi le3eis... den ginete na erxontai 5 goneis kai kala uposthrizoun to sullogo gonewn enw kan dn 3eroun an oi goneis oi upoloipoi sumfwnoun mazi tous! epishs oi goneis tha eprepe na htan oi prwtoi pou tha apetousan pragmata apo thn paideia kai na htan me tous mathhtes mesa afou anagkazontai kai oi idioi na plhrwnoun epipleon xrhmata se frontisthria ara tsampa pane ta paidia tous se dhmosio an pisteuete oti sto dhmosio morfwnontai ta paidia tote KOIMASTE ORTHIOI kai uphreteite kai eseis ena susthma lanthasmeno!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή μαθήτρια 327 διάβασα με μεγάλη προσοχή όλα αυτά που έγραψες και θάθελα να σου απαντήσω σε μερικά τα όποια εύκολα θα καταλάβεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.ΑΣΥΛΟ:Το άσυλο, ως απαραβίαστος χώρος, επινοήθηκε ως ιδέα, ως πράξη κι εφαρμογή και ως λέξη από τους αρχαίους Έλληνες. Παραμένει ως αδιαπραγμάτευτη κατάκτηση των αρχών του δικαίου, ως η πιο ανθρωπιστική ιδέα στην πορεία της ανθρωποποίησης του ανθρώπου.
Το πανεπιστημιακό άσυλο καθιερώθηκε, ιδιαίτερα, μετά την εξέγερση του Πολυτεχνείου, όχι μόνον ως χώρος ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, αλλά ως άσυλο - προσφυγή κάθε αδικημένου.
2.Χρησιμοποιείς κάποιες λέξεις με μεγάλη προχειρότητα
α)Λαθρομετανάστης:Δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι.
Ελεύθερη διακίνηση προιόντων, παράνομη μετακίνηση ανθρώπων;
Παράνομα είναι τα σύνορα όχι οι άνθρωποι.
β)Αναρχικό στοιχείο:Σίγουρα δεν γνωρίζεις την σημασία της λέξεως.Εδώ θα βρεις ένα μικρό δείγμα http://www.youtube.com/watch?v=Xcb1lur5lfM&feature=player_embedded
γ)Τρομοκρατικό στοιχείο: Κι εδώ δεν γνωρίζεις την λέξη τρομοκρατία.
Η λέξη τρομοκρατία σημαίνει ο τρόμος που μεταφέρει κάποιος σε κάποιον ή καποιους άλλους ανθρώπους.
Τους ανθρώπους τους φοβίζει και τους τρομοκρατεί η επερχόμενη φτώχεια που είναι συνέπεια της πολιτικής με την συσσώρευση του χρήματος σε μονοπώλια, καρτέλ και κυρίως τράπεζες.
Τους φοβίζει και τους τρομοκρατεί η σύνταξη των γηρατειών τους αφού τα ταμεία έχουν ληστευτεί και είναι άδεια.
Τους φοβίζει και τους τρομοκρατεί το μέλλον των παίδιων τους σε μια κοινωνία χωρίς αρχές και αξίες όπου κανένας δεν νοιάζεται για τον άνθρωπο .
Και γενικά τους φοβίζει και τους τρομοκρατεί το μέλλον το οποίο φαντάζει δυσοίωνο.
Κάποιος λοιπόν πρέπει να μας μιλήσει για τους πραγματικούς τρομοκράτες αυτής της χώρας, και να δόυμε όλοι μας σοβαρά πως θα χτυπήσουμε την τρομοκρατία απο την ρίζα της.
Οσο για τα Αγγλικά πανεπιστήμια να γνωρίζεις ότι έχουν μέγάλες διαφορές απο τα υπόλοιπα Ευρωπαικά.Δεν θα αναφερθώ τώρα, ίσως άλλη φορά.
Είμαι και γω μαθήτρια στο συγκεκριμένο λύκειο και πραγματικά έχω τσαντιστεί μ αυτήν την κατάσταση... όσον αφορά αυτό που έγραψε ο"30 Σεπτεμβρίου 2011 4:06 μ.μ." αυτό που γίνεται στο σχολείο μόνο δημοκρατικό δεν είναι!!!!!! Από που κι ως που χαρακτηρίζεται δημοκρατικό το να στερείς σ έναν μαθητή το δικαίωμα της εκπαίδευσης!!!! Από τη μια σέβεσαι το δικαίωμα του να είναι κατά της κατάληψης αλλά από την άλλη συνεχίζεις να μην σέβεσαι το δικαίωμα του να παρακολουθήσει σε μια τάξη!!! Κι ας μην ξεχνάμε ότι δεν έχουν όλοι την οικονομική ευχέρια να πάνε σε φροντιστήρια... αυτά τα παιδιά δηλαδή είναι καταδικασμένα???
ΑπάντησηΔιαγραφήβασικά έκανα ένα λάθος... εννοούσα τον "2 Οκτωβρίου 2011 4:32 μ.μ." ...
ΑπάντησηΔιαγραφή