Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Καταγγελία Μοσχατιώτη για την Cosmote Καλλιθέας

Στο blog troktiko, βρήκαμε καταγγελία Μοσχατιώτη για το Cosmote Shop Καλλιθέας. Την αναδημοσιεύουμε:


"Μια απίστευτη ταλαιπωρία υπέστη σήμερα στο κατάστημα της Cosmote στην Καλλιθέα.Πρέπει να τονίσω πως αναγκάστηκα από την εταιρεία να πάω στο συγκεκριμένο καατάστημα,αν και κάτοικος Μοσχάτου, γιατί έλαβα αύξηση επιδότησης χάρη στους μεγάλους λογαριασμούς που έκανα.Η οδύσσεια άρχισε την Τετάρτη όταν πήγα να πάρω καινούρια συσκευή και νανανεώσω το συμβόλαιο μου.Τότε με ενημέρωσαν πως θα έπρεπε να είναι παρών κι ο πατέρας μου,μιας και το πρόγγραμα είναι οικογενειακό και στο όνομα του πατέρα μου.

Παρόλο που ο πατέρας μου δουλεύει εκτός Αθηνών,! το σεβάστηκα και πήγαμε μαζί σήμερα.Κατά την διάρκεια της επεξεργασίας των στοιχείων στο PC μας ειδοποίησαν πως υπήρχε τεχικό πρόβλημα.Όταν τους είπα να καλέσουν στα κεντρικά στο τμήμα μηχανογράφησης με έκπληξη ενημερώθηκα πως το τεχνικό τους τμήμα κλείνει στις 5!! ενώ το δίκτυό τους είναι ανοιχτό μέχρι τις 9..Όταν τους ρώτησα τι λύση υπάρχει μου είπαν να ξαναπάω στο κατάστημα την Δευτέρα γιατί φυσικά το Σάββατο δεν λειτουργούσε το τμήμα μηχαν/σης.Αφού δέχτηκα ακόμα κι αυτό,φεύγοντας τους κάνω την "ρητορική" ερώτηση αν έπρεπε να είναι κι ο πατέρας μου,μιας κι όπως ήξεραν μένει εκτός Αττικής..Η απάντηση που με έκανε Ταύρο εν υαλοπωλείο ήταν:"φυσικά ναι"!!!Τότε έγινε χαμός εξηγώντας τους πως ήδη σήμερα χάλασε για να έρθει 50 ευρώ (βενζίνη-διόδια) όσα δλδ ήταν κι η επιπλέον επιδότηση κι ο ίδιος τους είπε να του φέρουν οποιοδήποτε χαρτί να υπογράψει πως μπορώ να το παραλάβω μόνος μου δίνοντας τους και την ταυτότητά του για την βγάλουν φωτοτυπία.Η μόνη απάντηση της προισταμένης ήταν πάμε σε κάποιο ΚΕΠ (που είχαν κλείσει τέτοια ώρα) ή σε κάποιο Αστ.Τμήμα να μου κάνει εξουσιοδότηση !!! ο πατέρας μου.Παράλληλα από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που τηλεφώνησα την προέτρεπαν να μας εξυπηρετήσει λόγω της ιδιαιτερότητας της κατάστασης.Παρόλα αυτά παρουσιαζόταν ανένδοτη θυμίζοντας συμπεριφορά κακού δημοσίου υπαλλήλου.

Να την χαίρονται οι προϊσταμένοι της στην Cosmote να διώχνει με το ζόρι ένα πελάτη τους που τους δίνει 2000 ευρώ το χρόνο (δυστυχώς..) όταν στην γωνία καιροφυλαχτουν οι ανταγωνιστές.."

Αναγνώστης

11 σχόλια:

  1. ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΑΡΕ ΜΙΑ WATSUP ΤΥΠΟΥ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ 421 ΕΥΡΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΠΕΙΣ ΚΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΤΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ πλήρωσα το Νοέμβριο 60 ευρώ για να πάρω συσκευή από τη VODAFONE η οποία ήταν ελαττωματική. Ουδέποτε τη χρησιμοποίησα μιας και είναι συνέχεια στα service και δεν μου δίνουν καινούρια! Πριν από μια βδομάδα τους ζήτησα να μου πουν τι χρωστάω για να φύγω και μου είπαν ότι πρέπει να τους δώσω 150 ευρώ αναπόσβεστη επιδότηση για τους 7 μήνες συμβολαίου διότι δεν έκλεισα 12μηνο και η απόσβεση για 7 μήνες είναι (μόλις!) 17%. Δηλαδή να πληρώσω άλλα 150 ευρώ για μια συσκευή που δεν είχα ποτέ (είναι ακόμα στο service). Τώρα έχω κινηθεί εξωδικαστικά μέσω Συνήγορο του καταναλωτή, δεν πρόκειται να τους πληρώσω τίποτα και θα πάρω καρτοκινητό στην cosmote με 10 ευρώ το μήνα έχεις δωρεάν απεριοριστο σε όλα τα cosmote και 2 ώρες προς τα υπόλοιπα. Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις βασικές διαδικασίες συναλλαγής με μια εμπορική εταιρία, δεν έχουν πρόβλημα οι υπάλληλοι ή εταιρία... Μάθετε επιτέλους να μην πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό, και καταλάβετε επιτέλους ότι όταν δεν είσαι πελάτης (Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ!!!!) δεν μπορεί να παραβεί τη διαδικασία ο υπάλληλος και να χάσει τη δουλειά του για να πάρεις τη συσκευή σου εσύ!

    Πρώην υπάλληλος σε τμήμα εξυπηρέτησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Egw pantws ston Germano thn exw kanei 100 fores thn diadikasia auth,xwris na einai h mhtera pou mou parousa,sths opoias to onoma htan xrewmwno to oikogeneiako.
    Isws giauto h Cosmote na eksagorase ton Germano ki egine No1 etaireia kinhths,giati an perimene apo to diko ths diktuo me thn nootropia dhmosiou akoma Trith 8a htan..
    To oti to texniko tmhma omws exei wrario dhmosiou den to sxoliases?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα ρε παιδιά δεν το ξέρετε?Από την στιγμή που κάτι είναι στο όνομα του άλλου δεν μπορείς να κάνεις κάτι εσύ!Το καλύτερο είναι να έχεις έτοιμη μία δήλωση για εξουσιοδότηση κάθε φορά και να πηγαίνεις στα ΚΕΠ να σου βάζουν μία υπογραφή σε αυτή την δήλωση και τέρμα!Επειδή την είχα πατήσει και εγώ..απλά να το ξέρετε για να μην τρέχετε τελευταία στιγμή και τσάμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε σας βλέπω και επιμένετε! Τι σχέση έχει το τεχνικό με τη μηχανοργάνωση που του είπαν οι υπάλληλοι;;;;
    Και στη τελική τι σας φαίνεται παράξενο με το ωράριο;;;; Εσείς δουλεύετε το Σάββατο;;;;
    Αν δεν μπορείτε να κάνετε μια συναλλαγή μην τη κάνετε! Σταματήστε να πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό και μετά να σας φταίνε οι κακοί υπάλληλοι!
    Και ένα σχόλιο για τους συναδέλφους της Cosmote.. Τι δημόσιο;;;;; Ιδιωτικοί υπάλληλοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου οι περισσότεροι! Μη λέτε ανακρίβειες και δημιουργείτε εντυπώσεις επειδή δεν μπορείτε να πάρετε μια συσκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλαράκι δεν έχεις ιδέα από customer service,ή μάλλον έχεις πολλά απωθημένα από τα παράπονα των πελατών όταν δούλευες και τα βγάζεις τώρα.
    Όταν είναι ανοιχτό το λιανικό σου δίκτυο είσαι υποχρεωμένος να είναι ανοιχτή κι η μηχανογράφηση σου για να μην δημιουργούνται τέτοια περιστατικά.
    Ειδικά αν είσαι leader στην αγορά όπως η Cosmote.
    Ο καταγγέλων δεν λέει πως είναι δημ.υπάλληλοι αλλά πως έχουν την νοοτροπία τους.
    Το ότι το τμ.εξυπηρέτησης πελατών στα κεντρικά πήρε το μέρος του πελάτη,γιατί δεν το σχολιάζεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά θλίβομαι με όλα αυτά που διαβάζω....!!!
    Δυστυχώς είναι αυτή η νοοτροπία που έχουμε εμείς οι Ελληνες!!!!ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΕΛΩ!!!!
    Κανείς δε μπαίνει στη διαδικασία να σκεφθεί ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο μερικοί νομίζουν!!!
    Πώς είναι δυνατόν να παρακάμψει κάποιος υπάλληλος τη διαδικασία ταυτοποίησης στοιχείων και να εξυπηρετήσει κάποιον τρίτο μόνο και μόνο επειδή "καίγεται" ο κ..λος του να πουλήσει μούρη με το νέο κινητό!!!
    Και να σκεφτείτε το απλό : ¨οταν εμείς κοιμόμαστε , υπάρχουν υπάλληλοι που χάνουν του ύπνο τους προκειμένου να εξυπηρετήσουν και να ικανοποιήσουν τις παράλογες απιτήσεις του καθένα 24 ώρες το 24ωρο!!!...και αυτό είναι το ευχαριστω!!
    Θα πρεπε λοιπόν ο υπάλληλος στο customer care να διακινδυνεύσει τη θέση του που του υποδεικνύει "Ελεγχο ταυτοπροσωπίας" για την ασφάλεια της Εταιριας και του συνδρομητή και να δώσει τη συσκευή στον πελάτη γιατί βαριεται να κάνει εξουσιοδότηση και θέλει τη συσκευή ΤΩΡΑ!!!!
    Ας σοβαρευτούμε λιγάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εχετε ιδεα και δεν ξερετε τι σας γινεται!!!!
    Το μονο που θελετε ειναι "μουρατο" κινητο και ας πληρωνει αλλος και εχετε και την απαιτηση ο καθε υπαλληλος να παρακαμψει τη διαδικασια για να εξυπηρετησει τις παραλογες απαιτησεις του καθε ανοητου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν εχετε ιδεα και δεν ξερετε τι σας γινεται!!!!
    Το μονο που θελετε ειναι "μουρατο" κινητο και ας πληρωνει αλλος και εχετε και την απαιτηση ο καθε υπαλληλος να παρακαμψει τη διαδικασια για να εξυπηρετησει τις παραλογες απαιτησεις του καθε ανοητου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή