Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Παρέμβαση - διόρθωση των Πολιτών Εν Δράσει

Κάναμε λάθος και δεν έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα να το παραδεχτούμε. Εκ παραδρομής, γράψαμε ότι στο χθεσινό συμβούλιο η θέση της παράταξης "Πολίτες Εν Δράσει" με επικεφαλής τον εικονιζόμενο Νίκο Σελλά για την κατασκευή του νέου σταθμού ΗΣΑΠ μεταξύ Μοσχάτου - Καλλιθέας ήταν θετική.

Σε σχόλιο του στην αρχική μας ανάρτηση, ο κ. Σελλάς μας διόρθωσε και υπογράμμισε ότι η θέση της παράταξης που εκπροσωπεί είναι αρνητική. Για να επανορθώσουμε, φέρνουμε το σχόλιό του στην κεντρική σελίδα.

Το σχόλιο του κ. Σελλά αυτούσιο:

Αγαπητέ φίλε,
αναγνωρίζω ότι είναι εύλογο σε ένα "δημοσιογραφικό" κείμενο ενημέρωσης των επισκεπτών του ιστολογίου, να μην αποδίδονται λεπτομέρειες περί των διαμειφθέντων. Όμως από εκεί μέχρι τη διαστρέβλωση του βασικού περιεχομένου των θέσεων των "Πολιτών εν δράσει..." απέχει πολύ. Αν αναζητήσετε και την πρόταση που θέσαμε σε ψηφοφορία, το 4ο σημείο της είναι σαφές : "είμαστε κατ' αρχήν αντίθετοι στη δημιουργία του σταθμού".
Αποκωδικοποιώντας τις βασικές θέσεις μας, σημειώνω:
- Η παράταξή μας είναι φίλη με την ιδέα των ήπιων μετακινήσεων (πεζή και με ποδήλατο), υπεραμύνεται της χρήσης των ΜΜΜ και ειδικότερα αυτών σταθερής τροχιάς.
Ωστόσο,
- Δεν υπάρχει καμία μελέτη σκοπιμότητας που να επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα του σταθμού.
- Είναι αυθαίρετα, πλασματικά και παραπλανητικά τα υποθετικά σενάρια επιβατικής κίνησης στο νέο σταθμό (12.000 ημερησίως, χωρίς αλλαγή κίνησης στους σταθμούς Μοσχάτου και Καλλιθέας, δηλαδή προσέλκυση 6.000 ΝΕΩΝ επιβατών!!!)
- Κάθε έργο υποδομής, δεν κρίνεται μόνο με βάση τις περιβαλλοντικές του επιπτώσεις, αλλά και με βάση την αποστέρηση πόρων από άλλα πλέον αναγκαία έργα, και με βάση τη σκοπιμότητά του (δηλαδή την πραγματική ανάγκη).
- Είμαστε ευλόγως καχύποπτοι για το εάν ο Σταθμός αυτός προορίζεται να εξυπηρετήσει νέες χρήσεις (νυχτερινά κέντρα, εμπορικά κέντρα) επί της οδού Πειραιώς, επεκτείνοντας τη στρεβλή ανάπτυξη του οδικού άξονα που ήδη φτάνει στα όρια Ταύρου-Μοσχάτου.
- Δεν μπορούμε να δεχτούμε ενίσχυση μιας αναπτυξιολάγνας οπτικής για τη βόρεια των γραμμών του ΗΣΑΠ περιοχή της πόλης μας.
- Πέραν των άλλων, δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε τις επιπτώσεις από την κίνηση οχημάτων και τις ανάγκες στάθμευσης. Οι όπιες επιπτώσεις δεν κρίνονται αυτοτελώς, αλλά σε σύγκριση με τη συνολική λειτουργία της πόλης και του δικτύου ΗΣΑΠ.

Παράλληλα, επισημάναμε τη μεγάλη ευθύνη της διαχείρισης της υπόθεσης από τον κ. Σπανάκη ως προσωπικής / παραταξιακής υπόθεσης, και από την άλλη την συνευθύνη της δημοτικής αρχής για την αντιπαλότητα, που συσκοτίζει τη συζήτηση γλυρω από το πραγματικό θέμα.

Στο πλαίσο αυτό προτείναμε:
1) Να προσκομιστούν άμεσα όλες οι μελέτες στο Δήμο Μοσχάτου και το Δημοτικό Συμβούλιο.
2) Να διοργανωθεί ημερίδα με συμμετοχή Δήμου Μοσχάτου - ΗΣΑΠ - ΤΕΕ - ΕΜΠ
3) Να γίνει εκτεταμένη δημόσια διαβούλευση.
Στην περίπτωση που όλες οι παρατάξεις συναινούσαν σε μια τέτοια εκδοχή, θα μπορούσε και θα έπρεπε να υπάρξει μια ευελιξία από την πλευρά του ΗΣΑΠ στο χρόνο κατάθεσης της ΜΠΕ για να υπάρχει εύλογος χρόνος συζήτησης και να επιδεικνύεται καλή θέληση.
Με δεδομένο ότι και η δημοτική αρχή και η μείζων αντιπολίτευση παρέμειναν αγκυλωμένες στις αρχικές θέσεις τους (με διαφοροποιήσεις), η πρότασή μας που κατατέθηκε και αποτελούσε αναπόσπαστο μέρος της αν δεν υπήρχε ομοφωνία συμπληρωνόταν με το 4ο σημείο:
4) Είμαστε κατ' αρχήν αντίθετοι στη δημιουργία του νέου σταθμού.

Για τους "Πολίτες εν δράσει..."
Νίκος Σελλάς

3 σχόλια:

  1. Wraia ta logia,alla emena pio polu mou arese h foto.
    Hremia ki autopepoi8hsh se 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι οικολόγοι πρέπει να αισθάνονται περήφανοι με έναν τέτοιο υποψήφιο!
    Παγκοσμίως πλέον κατέχει τον τίτλο του μοναδικού "πράσινου" που αρνήθηκε έναν σταθμό ηλ.τραίνου!!!!!Σε μια από τις πιο υποβαθμισμένες περιοχές!
    Θά θελα όμως να τους ρωτήσω, αν συμφωνούν με αυτή την στάση και τα γελοία επιχειρήματα και οι ίδιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χωρις να παρω το μέρος του Κ Σελλα, απλα ενημερωτικά ,ειναι ο μόνος απο την δημοτική αρχή που γνωρίζει καλά τα θεματα που έχουν σχέση με το περιβάλλον και θέματα χρήσης γης κτλ.κοιταξε το βιογραφικό του καποια στιγμή για να καταλάβεις αν θα πρέπει να υπολογιζούμε και να προσέχουμε αυτα που λεει.Και ας διαφωνούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή