Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Η εισήγηση του Β. Σπανάκη για τον νέο σταθμό ΗΣΑΠ

Σας παραθέτουμε αυτούσια την εισήγηση του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Νέες Αξίες για το Μοσχάτο", Βασίλη Σπανάκη, σχετικά με την κατασκευή του νέου σταθμού ΗΣΑΠ μεταξύ Μοσχάτου - Καλλιθέας:

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
«ΝΕΕΣ ΑΞΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ»
ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ

Η Δημοτική Παράταξη «Νέες Αξίες για το Μοσχάτο» θεωρεί την εισήγηση του κ. Παπαντώνη αόριστη, πρόχειρη, γενικόλογη και ότι δεν στηρίζεται σε κανένα σοβαρό επιχείρημα. Εκφράζει τις δικές του πολιτικές απόψεις και όχι τις απόψεις των ειδικών και κυρίως το πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής για την δημιουργία ενός νέου σταθμού μεταξύ των σημερινών σταθμών Μοσχάτου-Καλλιθέας. Την εισήγηση του κ. Παπαντώνη δεν την συνυπογράφει κανένας υπηρεσιακός παράγοντας (μηχανικός κ.α) του Δήμου Μοσχάτου. Ο Δήμαρχος της πόλης αγνοεί και υποβαθμίζει τις υπηρεσίες του Δήμου ! ! !
Η Δημοτική μας παράταξη, που εκφράζει το 31% και πλέον του λαού του Μοσχάτου, τάσσεται ανεπιφύλακτα υπέρ της άμεσης δημιουργίας του νέου Σταθμού στην περιοχή Ταξιάρχες. Άλλωστε για την δημιουργία του Νέου Σταθμού υπάρχουν ώριμες μελέτες, εγκρίσεις Δημόσιων Υπηρεσιών και κυρίως αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της Η.Σ.Α.Π. Α.Ε.
Με την δημιουργία του Νέου Σταθμού :
1.Θα δοθεί η δυνατότητα να αναπτυχθεί η ευρύτερη περιοχή της οδού Θεσσαλονίκης και των γύρω δρόμων και κυρίως η οδός Ελ.Βενιζέλου (πρώην Γράμμου).
2.Η ημιπεζοδρόμηση της οδού Θεσσαλονίκης θα δώσει την δυνατότητα σε κατοίκους να γευτούν έναν χώρο περιπάτου και πρασίνου.
3.Θα δοθεί η δυνατότητα να αναδειχθούν όποια αρχαιολογικά ευρήματα βρεθούν και λόγω της επισκεψιμότητας της περιοχής με την ευκαιρία της δημιουργίας του νέου σταθμού.
4.Περισσότεροι κάτοικοι θα πηγαίνουν πεζοί στον νέο Σταθμό που σήμερα αναγκάζονται να πηγαίνουν με το αυτοκίνητο τους στον Σταθμό Μοσχάτου ή Καλλιθέας
5.Σύμφωνα με τις μελέτες το 88% των επισκεπτών του νέου Σταθμού θα είναι πεζοί.
6.Για τις χρήσεις γης & τους όρους δόμησης την αρμοδιότητα έχει ο Δήμος Μοσχάτου. Σήμερα επιτρέπεται νότια της οδού Θεσσαλονίκης η χρήση της γενικής κατοικίας και δεν την χαρακτηρίζει η αμιγής κατοικία όπως αναφέρει ο κ. Παπαντώνης στην εισήγησή του.
7.Αδιαμφισβήτητα ο νέος σταθμός θα εξυπηρετήσει μεγάλο μέρος συμπολιτών μας.
8.Η απόσταση μεταξύ Μοσχάτου και Καλλιθέας είναι υπερβολικά μεγάλη και μία από τις μεγαλύτερες αποστάσεις του Η.Σ.Α.Π στο σύνολο του δικτύου του. Η απόσταση του Νέου Σταθμού από τον Σταθμό Μοσχάτου θα είναι στα 750 μέτρα ενώ από τον Σταθμό Καλλιθέα στα 820 μέτρα. Οι αποστάσεις αυτές ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο της απόστασης σταθμών Πρωτευουσών της Ευρώπης.
9.Δεν θα γίνει ουδεμία μείωση ελεύθερου χώρου και η είσοδος του σταθμού θα απαιτήσει μόλις 60 μέτρα. Αντιθέτως, ο νέος σταθμός θα δημιουργήσει νέους ελεύθερους χώρους.
10.Για την δημιουργία του Νέου Σταθμού έχουν γνωμοδοτήσει θετικά αρκετές Υπηρεσίες μεταξύ αυτών η ΚΣΤ’ ΕΦΟΡΕΙΑ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ και η ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής !
11.Για την δημιουργία του Νέου Σταθμού στην περιοχή Ταξιάρχες δεν θα ξοδευθεί ούτε ένα ευρώ από τον Δημοτικό Προϋπολογισμό !

Με βάση τα παραπάνω και το πάγιο αίτημα των κατοίκων, η Δημοτική Παράταξη «Νέες Αξίες για το Μοσχάτο» προτείνει την λήψη απόφασης για την δημιουργία του Νέου Σταθμού στην περιοχή Ταξιάρχες μεταξύ των οδών Καποδιστρίου & Ταξιαρχών.

Μετά την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο κ. Σπανάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση : «Καλώ τον κ.Παπαντώνη και την Δημοτική Αρχή να σκεφτούν το μέλλον της πόλης. Το Μοσχάτο μας χρειάζεται ισόρροπη ανάπτυξη. Ο νέος Ηλεκτρικός Σταθμός στην περιοχή Ταξιάρχες θα βελτιώσει αισθητά την καθημερινότητα μας. Αυτό το λένε όλοι οι ειδικοί. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ειδικότερα τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι εκείνα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, είναι εκείνα που συμβάλλουν αποφασιστικά στην προστασία του περιβάλλοντος. Αυτή η αρνητική στάση της Δημοτικής Αρχής και του κ.Παπαντώνη προσωπικά πετυχαίνουν την καθυστέρηση ενός έργου ουσίας και υποδομής για την πόλη μας».

4 σχόλια:

  1. Ο λαός του Μοσχάτου και ειδικά του Βόρειου, δεν πρέπει να ξεχάσει αυτή την πράξη μνησικακίας του Δημάρχου.
    Μας έγκαταλείψαν στις νταλίκες, τα τριαξονικά, τις μπουλντόζες και τα εγκαταλελειμένα αυτοκίνητα!!κάνοντας χαρη στις μεγάλες βιοτεχνίες της περιοχής!
    Και από κοντά (όπως πάντα άλλωστε) και οι "προοδευτικοί" Σελλάς, Μπιλίνης κλπ.
    Μπράβο παιδιά, καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΛΟ ΛΟΓΙΑ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΡΓΑ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΔΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΤΑΞΗ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΜΟΝΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΩ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1.Κατ΄ αρχήν γιατί ανώνυμα βρε παιδιά; Λίγο - πολύ γνωριζόμαστε στο Μοσχάτο.
    2.Σύμφωνα με ποια λογική με τη δημιουργία του προτεινόμενου σταθμού νομίζετε ότι θα αλλάξει η περιοχή και θα φύγουν οι νταλίκες, τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα και οι βιοτεχνίες;
    3.Για να φύγουν αυτά πρέπει να αποφασίσουμε τι Μοσχάτο θέλουμε γύρω από την Γράμμου και κυρίως γύρω από την Πειραιώς. Να αποφασίσουμε τι χρήσεις γης θέλουμε και με τι συντελεστή δόμησης θα οικοδομηθεί η περιοχή.
    4.Δυστυχώς ο Δήμαρχος δεν μπορεί να επεγκλωβιστεί από τις αγκυλώσεις του (αλλαγή πολεοδομικού, μείωση συντελεστή δόμησης). Ο δε Β.Σπανάκης προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την θέση του προέδρου του ΗΣΑΠ για να προωθήσει την υποψηφιότητά του ως δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1.Το χαρακτηριστικό γνώρισμα των blog είναι η ανωνυμία και εφόσον δεν υπάρχουν ύβρεις δεν βλέπω πουθενά το πρόβλημα.
    2.Στην μελέτη του σταθμού φαίνεται και ξεκάθαρα η διαπλάτυνση των πεζοδρομείων της οδού Θεσσ/ικης και ανάδειξη των αρχαίων.
    3.Με την ευκαιρία του σταθμού θα δυνόταν η αφορμή για τέτοιες αποφάσεις.
    4. Πολύ σωστά, δυστυχώς όμως απεδείχθει ότι και άλλες ομάδες έχουν αγκυλώσεις και καταψήφισαν ένα έργο,που υπό άλλες συνθήκες θα το αγκάλιαζαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή