Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Συνεχίζεται η κατάληψη στο 1ο Λύκειο Μοσχάτου

Από την Δευτέρα, 3/10 μέχρι και σήμερα, το 1ο Λύκειο Μοσχάτου βρίσκεται υπό κατάληψη από τους μαθητές του.

Τα αιτήματα τα έχουμε καταγράψει ήδη και αφορούν τα βιβλία, το σχολικό και πανεπιστημιακό άσυλο, το 23% του ΦΠΑ στο κυλικείο και άλλα.

Τις τελευταίες μέρες γίνονται προσπάθειες να ανοίξει το σχολείο και να γίνουν μαθήματα, αλλά οι μαθητές εμμένουν στις θέσεις τους. Υπάρχει περίπτωση, πάντως, να ανοίξει αύριο ώστε να γίνουν οι εκλογές για τα 5μελή των τάξεων και το 15μελές του σχολείου.

Φθορές ή ζημιές, δεν έχουν καταγραφεί, παρά την πολυήμερη κατάληψη.

Υπό κατάληψη τελούν και τα Τεχνικά Λύκεια του Ταύρου.

3 σχόλια:

  1. Eimaste axioi tis moiras mas kai kala na pathoume afou san goneis den kataferame na didaxoume sta paidia mas oti aftes oi energies den odigoun pouthena kai sto telos telos den einai kai dimokratikes. Den boroun na katalavoun oti to mono pou katafernoun einai na dinoun adeia stous kathigites, xoris afta na kerdizoun oute mia gnosi.Kai mera xoris gnosi einai xameni mera...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oxi 8a mas kavalhsoun autoi,den peirazei dhmokratiko den einai htan na kleveis ta lefta tou kratous alla egine,poso mallon eseis pou pshfizetai kai 3ana pshfizetai na ta vlepetai pou me thn pshfo sas katalh3ame se aythn thn katastash...kai den uparxei logos na ginoun zhmies giati emeis oloi mas ta plhrwnoume!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oraies oles oi filosofies alla ena einai to apotelesma telika. Poios ofeleitai apo olo afto? Oi mathites?me poio tropo?Pou tha trexoun sto telos na vgaloun tin yli? Tha ine poly endiaferon na do tis vathmologies olon afton pou einai stin katalipsi kai psifizoun na sunexistei stis exetaseis.Apo logia exoume xortasei..To apotelesma metraei...piran tis gnoseis pou prepei???Kai min pei kapoios gia pali...Giati prepei na kanei katalipsi gia na palepsi? Na exei ta kotsia na palepsi mesa apo tin anazitisi kai tin apaitisi soston kathigiton, soston mathimaton. Aftos einai o efkolos dromos tis xaplas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή