Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

"Ναι" στον νέο σταθμό ΗΣΑΠ λένε οι νέοι του Μοσχάτου

Χτες (10/03), συνεδρίασε το Τοπικό Συμβούλιο Νέων του Μοσχάτου. Το θέμα που κυριάρχησε στη συνεδρίαση ήταν η ενδεχόμενη κατασκευή νέου σταθμού ΗΣΑΠ, μεταξύ Μοσχάτου και Καλλιθέας.

Παρουσία νέων ανθρώπων και δημοτικών συμβούλων, τα μέλη του ΤΟΣΥΝ ανέπτυξαν τις θέσεις τους σχετικά με το θέμα, επιχειρηματολόγησαν για τα οφέλη του σταθμού στην περιοχή του Μοσχάτου, ενώ παράλληλα, έθεσαν συγκεκριμένες προϋποθέσεις που πρέπει να τηρηθούν, ώστε ο σταθμός να γίνει με τον σωστό τρόπο για το Μοσχάτο και τους νέους του.

Κατά την τοποθέτησή τους, ο Πρόεδρος του ΤΟΣΥΝ, Απόστολος Σιώκας τόνισε ότι το ζήτημα είναι σοβαρό και δεν χωράνε μικροπολιτικές και μικροκομματικές σκοπιμότητες και πως το έργο πρέπει να εξεταστεί καθαρά στην βάση της ανάπτυξης μια υποβαθμισμένης περιοχής, ο Αντιπρόεδρος, Πολύδωρος Πατσουράκης πρότεινε την υπογειοποίηση του σταθμου, όπως και του υφιστάμενου σταθμού του Μοσχάτου, ενώ, ο Γραμματέας του Συμβουλίου, Παναγιώτης Δελαβίνιας στηλίτευσε την μικροκομματική τροπή που πήρε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο πριν μια εβδομάδα και ανέφερε ότι το έργο ειναι προς όφελος της πόλης και αυτό είναι το σημαντικό.

Το μέλος του ΤΟΣΥΝ, Βασίλης Οικονόμου, χρησιμοποιώντας την ιδιότητα του μηχανικού διαπίστωσε πως η περιβαλλοντική μελέτη κινείται προς την σωστή κατεύθυνση, ενώ ο Κωνσταντίνος Γκέκας δήλωσε καλυμμένος από τους προλαλήσαντες και αναρωτήθηκε τι επιχειρήματα μπορεί να έχουν αυτοί που είναι ενάντια στο έργο.

Η Ελένη Καρατζιά, ταμίας του ΤΟΣΥΝ, δεν θεώρησε πως το έργο είναι απαραίτητο, καθώς ο έτερος σταθμός του Μοσχάτου βρίσκεται σε απόσταση 500μ. και μπορεί κάποιος να την περπατήσει, ενώ ο Παναγιώτης Μαντζαβάς ανέφερε πως με τον νέο σταθμό θα πληγεί η αγορά του Μοσχάτου.

Αξίζει να σημειωθεί πως ακριβώς πριν μία εβδομάδα το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης είχε απορρίψει την κατασκευή του νέου σταθμού.

Κατά τη συνεδρίαση, συζητήθηκε και η εκπτωτική κάρτα νέων και αποφασίστηκε η αναβάθμιση του ρόλου της, καθώς αυτό θα αποτελεί όφελος για τους νέους αλλά και την αγορά του Μοσχάτου. Τέλος, αποφασίστηκε η στενή συνεργασία του ΤΟΣΥΝ με το φιλανθρωπικό σωματείο "Η Αγάπη Υπάρχει", ύστερα από συζήτηση με την πρόεδρο του σωματείου, κ. Μανωλάκη.

Σε λίγο, θα δημοσιεύσουμε το ψήφισμα του Τοπικού Συμβουλίου Νέων Μοσχάτου σχετικά με την κατασκευή του νέου σταθμού ΗΣΑΠ.

14 σχόλια:

  1. xairomai pou uparxoun neoi pou asxolountai me toso shmantika zhthmata (me ta opoia meion) kai den einai adiaforoi.... kalo einai emeis oi megaluteroi na dwsoume ligo bash sauta ta paidia pou exoun pio anoixta muala apo emas.. kserw einai duskolo na to katalaboume k na to paradektoume alla polles eimaste ligoi mprosta tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. epiteloys kai kapoioi pou phgan kata ths eksousias tou dhmou (apofasizoume kai diatazoume).mono oi neoi mporoun na anatrepsoun ta pragmata kai mpravo pou phran ayth thn protovoulia.einai ena mhnyma poy prepei na to lavei h dhmotikh arxh kai na mhn to prosperasei.
    kai pali mpravo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θέλω να κάνω μια ερώτηση και ελπίζω να μην με πιάσετε από τα μούτρα....Θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος για΄τι μια τόσο μικρή περιοχή σε σχέση με άλλες (καλλιθέα, πειραιάς κλπ) όπως το Μοσχάτο χρειάζεται 2 σταθμούς ΗΣΑΠ...Δηλαδή τα χουμε λύσει όλα στο Μοσχάτο και αυτό ειναι που μας λείπει..Μην το παρεξηγήσετε, και γω από Μοσχάτο είμαι και δεν μπορώ να βρώ ένα λογικό επιχείρημα στο να φτιαχτεί δεύτερος σταθμός ΗΣΑΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oso kairo parakolou8w to blog kaneis den pianei apta moutra kanena.
    Antalassoume apopseis ki auto einai polu shmantiko.
    Oswn afora to sta8mo:
    Giati oxi na mhn eimaste kai se kati kaluteroi ki apo megaluterous dhmous?Auto fusika den einai epixeirhma.

    Safws exei polla 8emata anoixta h polh mas.
    Opws einai dedomeno pws den exei ginei kanena megalo ergo apo ton dhmo mas ta teleutaia xronia.
    Emeis dld 8arnh8oume ena megalo ergo pou mas xarizetai,mias k den 8a valei 1 euro o dhmos,epeidh mexri twra den exoun ginei alla erga pou sigoura exei megaluterh anagkh h polh mas?
    Mou 8umizei thn paroimia me ton gaidaro pou ton koitane sta dontia.

    To pio shmantiko omws einai pws 8ava8mistei mia perioxh pou einai teleiws egkataleleimenh+ksexasmenh.

    To megalo zhthma den einai an 8elei kapoios to sta8mo 'h oxi.Alla o,ti kanenas den apo tous epishmous foreis den exei enhmerwsei oso prepei tous katoikous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. suggnwmh re file...dhladh oti mas xarizoun to pairnoume? ama einai etsi na mas xarisoun kai ena deutero sta8mo tram...h meta apo ton deutero sta8mo pou 8elete na ftia3ete, na ftia3oume kai ena trito meta3u mosxatou - n. falhrou, mias kai h apostash einai megaluterh apo auth tou mosxatou-kalli8eas. meta na kanoume kai mia parakampsh mesa apo to kentro tou mosxatou...na ftia3oume telos kai ena teleferik meta3u trainou - tram panw apo ton illiso, gia na meiwsoume thn egklhmatikothta (pou oute kan meiwnetai me kapoio tetoio ergo) ekei, kai eimaste oloi kala kai oloi wraia.... auto to sxolio mou einai apanthsh sto oti afou mas ton xarizoun gt dn ton 8eloume...epishs ama skefteis ligo 8a vreis kai ta pragmatika meion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. GIA EGKLIMATIKOTHTA MONOS SOU MILHSES!
    SIGOURA KA8E ERGO EXEI 8ETIKA KI ARNHTIKA.
    H ANYPARKSIA ERGWN EXEI OMWS MONO ARNHTIKA!

    OSO GIA TA TELEFERIK,AS KATAFERNATE NA HTAN TO TRAM STO YPSOS TOY DROMOY,OPWS SE OLH THN A8HNA.
    EPISHS AS KATAFERNATE NA YPARXEI SUNDESH TOU FALHROU ME TO MOSXATO OPWS PALIA.

    ALLA ESEIS DEN KANETE AGWNES GIA NA GINEI ENA ERGO,'H GIA NA GINEI SWSTA.
    ESEIS KANETE AGWNES GIA NA MHN GINONTAI ERGA!

    EIDIKA AN SAS DWSEI THN GRAMMOULA TO AFENTIKO SAS 'H AN EPHREAZONTAI TA IDIWTIKA SAS SUMFERONTA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα πάλι κανείς δεν μου έδωσε ένα επιχείρημα στο γιατί είναι τόσο χρήσιμο ένας δεύτερος σταθμός.από περιέργεια πάντα!..το οτι είναι τσάμπα δεν μου λέει τίποτα..Να απαιτηθεί να φτιαχτεί τίποτα πιο χρήσιμο τσάμπα αν είναι έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1)Απόσταση 700 και 600μ απο σταθμούς Μοσχάτου κ'Καλλιθέας, για νέους είναι ίσως καλά, τι γίνεται όμως με ηλικιωμένους, μητέρες με παιδια ή όταν βρέχει κλπ.
    2)η περιοχή δεν έχει δεχτεί κανένα έργο επί πολλά χρόνια, όλα σταματούν στο ύψος του γηπέδου, όπου φαντάζομαι ότι μένεις και εσύ.Η οδος Θεσ/νίκης δεν έχει καν πεζοδρόμιο στη μια πλευρά, γεμάτη με παρατημένα ΙΧ και παρκαρισμένα φορτηγά και μπουλντόζες.
    Βλέπεις σε εμάς δεν έφτασε ο πεζόδρομος που ξεκινάει από τον σταθμό!
    3)Στο υψος του νέου σταθμού στην Πειραιώς έχουμε: ΑΣΚΤ (σχολή καλών τεχνών), Ελληνικός Κόσμος, Φεστιβάλ Αθηνών, που εξυπηρετούνται τώρα από τη άθλια συγκοινωνία της ΕΑΣ.
    Ο δήμαρχος δεν έχει κάνει ποτέ τίποτε για την περιοχή αυτή, μάλλιστα την αντιπαθεί!
    Πριν χρόνια όταν είχαμε κινητοποιηθεί μετα από άλλον ένα θάνατο μαθητή από αμάξι(συνολικά 6!)στη Γράμμου, αφού ήρθαν τα κανάλια εδέησε να μας απαντήσει και υποσχέθηκε ένα φανάρι για τους πεζούς.
    Το είδε κανείς??
    Θα περίμενα όμως αντί να κριτικάρουμε τα "τζάμπα" να κριτικάρουμε και την τρισάθλια νέα πλατεία που κόστησε άνα κάρο εκατομμύρια(τα γράφει η πινακίδα που είναι ακόμη εκεί).
    ή την διαμόρφωση των πεζοδρομείων Μακρυγιάννη και Πίνδου (τελέιως αχρείαστη), χωρίς μάλιστα και την σήμανση για τους τυφλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Apo tis pio tekmhriwmenes apopseis!
    Sugxarhthria file,an exeis gnwsh k gia alla 8emata ths perioxhs 8a htan polu katatopistiko na estelnes 1 mail sto blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. upogeiopoihsh???? ti akribws einai auto na ginei upogeios stul metro??? an nai prwto lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. pantws ,an ginei o sta8mos stin mesi mosxatou kalli8eas ,8a ananew8oume kai emeis oi ''3exasmenoi'' pou menoume se auti tin perioxi,pou kanenas dn dinei simasia kai einai san na mn uparxoume... erga exoun na ginoun polla xronia, mono tote pou mas ebalan kati kolonakia stin grammou kai auto mono kai mono ,me aformi oti pai8ane o 16xronos,dn 3erw kai egw ti itan, twra kai ta misa kolonakia exoun pesei,gt ta exoun ri3ei ama3ia i dn 3erw kai egw ti kai apo tote dn exei ginei tpt allo, gia mas ,pou ka8e mera siskaroume ,pernontas auton ton toso epikindino dromo, ti dld gia na eksinxronistoume prepei na xanontai zwes? (auto einai asxeto,alla estw an ginei autos o rimadosta8mos, 8a niwsoume kai emeis, oti kapoios mas skeftete)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσεις που υποστοιρίζετε την κατασκευή του σταθμού δεν λαμβάνετε ΤΙΠΟΤΑ μα ΤΙΠΟΤΑ υπόψην σας...
    Αν φτιαχτει και αλλος σταθμος θα τιγκάρουν οι γύρω δρόμοι με αμάξια που θα παρκάρονται ΚΥΡΙΩΣ απο τους γύρω δήμους η απο μετβαίνοντες επιβάτες απο άλλα μέσα. Πλην της άλλης, η περιοχή θα αναπτυχθεί άναρχα εμπορικά στα πέριξ του σταθμού και θα ρίξει το επίπεδο της περιοχής και την αξία αυτής της συνοικίας.
    Είναι καθαρά μια περριτή κίνηση, εφόσον υπάρχουν ήδη δύο σταθμοί, ο ένας στα όρια του μοσχάτου και ο άλλος στον εμπορικό δρόμο του..
    Το να σκεφτόμαστε λίγο ποιο μπροστά δεν βλάπτει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Telika autos o stathmos tha itan oi 7 pliges tou farao!!
    To akousame kai afto, tha itan o monadikos stathmos sta xronika pou tha erixne tin axia tis perioxis!!! Am to epipedo ths??
    Se euxaristoume o Dime pou mas esoses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή