Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Απάντηση του Π. Δημητρίου

Λάβαμε e-mail απάντηση του Π. Δημητρίου σχετικά με το άρθρο του Mr. X για το γκαράζ. Φυσικά την δημοσιεύουμε αυτούσια, όμως πρέπει να σημειώσουμε ότι η απάντηση αυτή, μπορεί να γράφει 4 Μαρτίου στην ημερομηνία, την παραλάβαμε όμως σήμερα και σήμερα την δημοσιεύουμε:
Μοσχάτο 4-3-2010


Η ευκολία να κρύβεσαι και να φοβάσαι να πεις επώνυμα τη γνώμη σου

Τον τελευταία καιρό έχουν πυκνώσει τα «ανώνυμα» σχόλια κάποιου Mr X και άλλων που συμφωνούν μαζί του, ή είναι ο ίδιος με διαφορετικό ψευδώνυμο. Σχόλια που αναρτώνται στο δικό σας blog το οποίο αναφέρεται στο Δήμο Μοσχάτου και που, δυστυχώς, τα περισσότερα είναι κακόβουλα με προφανείς ιδιοτελείς στόχους.

Τα δημοσιεύματα αναφέρονται σε εμένα προσωπικά, ως προϊσταμένου του τομέα καθαριότητας του Δήμου Μοσχάτου και στο συνάδελφο Μανώλη Γιαχνάκη επόπτη καθαριότητας και παράλληλα Προέδρου, επί πολλά χρόνια, του Συλλόγου των εργαζομένων του Δήμου με την καθολική αποδοχή των συναδέλφων. Σε αυτά τα δημοσιεύματα γίνονται αναφορές για το χώρο εργασίας μας με φράσεις όπως «σκηνές απείρου κάλλους εκτυλίσσονται στο γκαράζ», «η κατάσταση έχει εκτραχυνθεί», «διαμορφώνουν μηχανισμούς και προσωπικά φέουδα» «υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ των υπαλλήλων», με τους υπέρ ή κατά της υποψηφιότητας του Ανδρέα Ευθυμίου κλπ κλπ

Για όλα αυτά και όσα ακολουθήσουν έχω δύο σημεία να καταθέσω, γεγονός που κάνω για πρώτη και τελευταία φορά:

Για τα 30 χρόνια εργασίας μου στο Δήμο Μοσχάτου σε διάφορες θέσεις και με διαφορετικούς αντιδημάρχους, έχω κριθείκαι κρίνομαι καθημερινά από τους συναδέλφους και τους προϊσταμένους μου -υπηρεσιακούς και αιρετούς -και είμαι υπερήφανος για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Για τα 35 χρόνια πολιτικής παρουσίας σε τοπικό επίπεδο, οι σύντροφοι και οι φίλοι έχουν αποτιμήσει και αποτιμούν τις θέσεις και τις συμπεριφορές μου (πέρα από αθέλητα λάθη ή παραλείψεις μου) και νοιώθω, επίσης, υπερήφανος για την εκτίμηση που δείχνουν στο πρόσωπό μου.

Με βάση τα παραπάνω είμαι σε θέση να απαντήσω για όποιο θέμα με αφορά και σε οποιοδήποτε ενδιαφέρεται εκτός από νεαρούς και παλαιότερους αρουραίους με θεσμική ή μη ιδιότητα που κρύβονται πίσω από τη σιγουριά της ανωνυμίας και ανευθυνότητας. Ο στόχος τους είναι διπλός: Από τη μια πλευρά συκοφαντούν το έργο και τις κατακτήσεις της Δημοτικής Αρχής. Από την άλλη, ενώ δεν τολμούν να δηλώσουν τις δικές τους προτιμήσεις σε πρόσωπα (που εάν το έκαναν θα ήταν απόλυτα θεμιτό) απαξιώνουν άλλες επιλογές προσώπων. Άξιος ο μισθός τους.

Υ.Γ.1 Χαρακτηριστικό γνώρισμα της κοντόφθαλμης τακτικής αυτής της ομάδας είναι και η σημερινή αναφορά στο blog για το «ισχυρό Ναι των Μοσχατιωτών στο νέο σταθμό ΗΣΑΠ». Μπράβο τους: Εάν οι μερικές δεκάδων ηλεκτρονικών ψήφων (όπως φαίνεται στο blog) και μάλιστα στο αποπροσανατολιστικό και χονδροκομμένο δίλημμα «Ναι ή όχι στο σταθμό», χωρίς να αναφέρεται σε καμία από τις αρνητικές επιδράσεις (που και η ίδια η Περιβαλλοντική αξιολόγηση του Υπουργείου Περιβάλλοντος αναφέρει), τότε συγχαρητήρια για την αντίληψη που έχουν για τη δημοκρατία και τη συλλογική δράση.

Υ.Γ.2 Εάν κάποτε τολμήσουν και βγουν στο φως και εκθέσουν δημόσια τις απόψεις τους, τότε είναι δυνατόν να ανακαλύψουμε κοινά αιτήματα και διεκδικήσεις.



Με ονοματεπώνυμο και ρόλους ευθύνης

Πέτρος Δημητρίου
Προϊστάμενος τομέα καθαριότητας Δήμου Μοσχάτου
Γραμματέας της ΤΟ1 ΠΑΣΟΚ Μοσχάτου

1 σχόλιο: