Οι μαθητές του 1ου Λυκείου Μοσχάτου προχώρησαν σε κατάληψη του σχολείου, σήμερα. Δεν γνωρίζουμε αν η κατάληψη αφορά μόνο την σημερινή μέρα ή έχουν σκοπό να την συνεχίσουν.
Το περιστατικό που έφερε την οριστική ρήξη είναι ο σωματικός έλεγχος σε μαθητή για τον οποίον υπήρχαν υποψίες ότι είχε μαζί τους βαρελότα, σωματικός έλεγχος που έγινε από τον κ. Παπαϊωάννου, σύμφωνα με τα λεγόμενα των μαθητών.
la9os mono 20 ma8ites eklisan t sxolio i ipolipoi itan apekso!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνήθηκε η κατάληψη να λήξει και να μην συνεχιστεί τη Δευτέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήταν παράληψη να μην αναφερθεί ότι η συντριπτική ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ των μαθητών αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον διευθυντή. Οποιαδήποτε τέτοια περιστατικά είναι τελείως μεμονομένα.
Προς επίρρωση των παραπάνω τονίζω ότι τα παιδιά που βρισκόντουσαν μέσα στο σχολείο ήταν ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο αυτά που στεκόντουσαν στον δρόμο.
Όσον αφορά αυτό το περιστατικό, σωματικός έλεγχος από τη μεριά του κ. Παπαϊωάννου δεν έγινε. Παρά ζητήθηκε από τον μαθητή να δείξει το αντικείμενο το οποίο έκρυψε στην τσέπη του μόλις αντίκρισε τον διευθυντή. Το εν λόγω αντικείμενο ήταν εν τέλει τσιγάρο.
Για όσους δεν γνωρίζουν, καμία απολύτως συντριπτική μειονότητα δεν βρισκόταν μέσα στην κατάληψη... αυτά είναι παραμύθια... συγνώμη κιόλας αλλά εγώ όταν πήγα στο σχολείο είδα έναν αρκετά ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ατόμων να βρίσκονται μέσα και επειδή είμαι και εγώ μαθητής γνωρίζω ότι είναι τεράστιος ο αριθμός των μαθητών που έχουν πρόβλημα με τον κύριο Παπαιωάννου... Ας μην κρυβόμαστε πίσω απ' το δάχτυλο μας το ξέρω ότι και οι μαθητές θέλουν να χάσουν μάθημα και ψάχνουν αφορμές, όμως το να λέμε πως μια συντριπτική μειονότητα μόνο ήθελε την κατάληψη και πως τα προβλήματα με τον κ. Παπαιωάννου είναι ''μεμονωμένα περιστατικά'' είναι συγκάληψη της πραγματικής κατάστασης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι για όλα τα προβλήματα υπάρχει πάντα μια νόμιμη και δημοκρατική διαδικασία με την οποία πρέπει να αντιμετωπίζονται και να βρίσκουν λύση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροκειμένου να γίνει "κατάληψη" σε μια σχολική μονάδα, προφανώς, δεν αρκούν μερικοί αποφασισμένοι μαθητές και ένα λουκέτο.
Το μόνο όργανο για μια τέτοια απόφαση είναι η γενική συνέλευση των μαθητών.
Το 15μελές πρέπει να καταγράψει τα αιτήματα και εφ' όσον τα κρίνει σημαντικά να καλέσει γενική συνέλευση. Καλό είναι να είναι ενήμερος και να παρευρίσκεται και εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων σαν παρατηρητής της ορθής διαδικασίας.
Εκει το 15μελές πρέπει να απαριθμήσει τα αιτήματα, να εξηγήσει τις ενέργειες που έγιναν μέχρι τώρα προς τον σύλλογο των καθηγητών, τους συλλόγους γονέων και την δημοτική αρχή και σε περίπτωση που δεν υπήρξε ικανοποιητική αντιμετώπιση να εισηγηθεί κατάληψη σαν έσχατο μέσο.
Οι μαθητές πρέπει να κληθούν σε μυστική ψηφοφορία και να ψηφίσουν με τον σύλλογο γονέων να εποπτεύει και να πιστοποιεί την σωστή και αδιαμφισβήτητη διαδικασία.
Αν η απόφαση της πλειοψηφίας είναι κατάληψη τότε μπορεί να κλειδωθεί νόμιμα το σχολείο.
Η κατάληψη θα λειτουργεί σαν μέσο πίεσης για την επίλυση των συγκεκριμένων αιτημάτων και οι μαθητές θα είναι έτοιμοι σε κάθε σοβαρή εξέλιξη να συγκεντρώνονται και να κρίνουν αν συντρέχουν σημαντικοί λόγοι να προβούν σε νέα ψηφοφορία για συνέχιση ή λήξη.
Οι σωστές διαδικασίες από την μια κατοχυρώνουν τους μαθητές που είναι μέσα στο κτήριο για περιφρούρηση και από την άλλη αναγκάζουν τους "μεγάλους" να αντιμετωπίσουν τα αιτήματα με σοβαρότητα.
Αλλιώς η κατάληψη θα θεωρείται σαν μέσο "λούφας", σαν επιβολή των λίγων στους πολλούς, σαν κάτι "παιδιάστικο" που θα ξεφτίσει.
Βέβαια τα παραπάνω αφορούν σοβαρές καταλήψεις που γίνονται για να επιβάλλουν λύσεις σε σοβαρά αιτήματα.
αυτου του ειδους οι αντιδρασεις των μαθητων δειχνει την αντιθεση τους στο κατεστημενο, που ομως εκδηλωνεται με βια καταστροφες και απαξιωσεις, στοιχεια που εν τελει προσεγγυζουν τον εξτρεμισμο, την αναρχια, ή ισως τον φασισμο.
ΑπάντησηΔιαγραφή