Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Διαμαρτυρία για τον ΗΣΑΠ

Μοσχατιώτης αναγνώστης του πολύ γνωστού blog troktiko, απέστειλε e-mail διαμαρτυρίας στο εν λόγω blog για τον ΗΣΑΠ μετά τις εργασίες που ολοκληρώθηκαν. Το παραθέτουμε και εδώ:

"θα ήθελα ως κάτοικος Μοσχάτου να εκθέσω το εξής πρόβλημα:
Από τέλη Νοεμβρίου 2009 η ΗΣΑΠ Α.Ε. ανακοίνωσε το κλείσιμο του σταθμού του τραίνου στο Μοσχάτο (όπως και άλλων σταθμών) λόγω έργων, τα οποία ολοκληρώθηκαν μόλις στις 10 Μαίου (προ ημερών) ! Ο...

σκοπός της επιστολής μου στο blog σας , παρ' όλ' αυτά, δεν είναι να γρινιάξω για το ιδιαιτέρως μεγάλο διάστημα των εργασιών, ούτε για τις συνθήκες μετακίνησης του κοινού σε αυτό το διάστημα. Η έντονη δυσαρέσκειά μου πηγάζει από το αποτέλεσμα. Και για να γίνω σαφέστερος..

..η ησαπ α.ε. δεν έχανε την παραμικρή ευκαιρία να διατυμπανίζει στον τύπο, στα μμμ και σε ανακοινώσεις στους χώρους των σταθμών πως η ανακαίνιση των γραμμών και του εδάφους θα μείωνε αισθητά το χρόνο, την ασφάλεια των μετακινήσεων και κυρίως το θόρυβο των συρμών! Μα, σε πολλές περιπτώσεις οι συρμοί κινούνται "τσουλητά"! Και εν πάσει περιπτώσει, όσον αφορά το θόρυβο, χωρίς μεν να έχω στη διάθεσή μου τα κατάλληλα μηχανήματα, αλλά με κριτήριο την αντίληψη κάθε μέσου συνετού ανθρώπου, σας διαβεβαιώ πως όχι μόνο δε μειώθηκε ο θόρυβος, αλλά ΑΥΞΗΘΗΚΕ, είναι πιο διαπεραστικός, ενοχλώντας αισθητά τις παρακείμενες των γραμμών γειτονιές! Κ απορώ κι εξίσταμαι : προς τι η πολύμηνη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού;; Και πόσα χρήματα επενδύθηκαν (;) για την ανάπλαση αυτή, είπαμε;;;

Πού μπορώ να απευθυνθώ για να επέμβει κάποιος αρμόδιος σε αυτό το χρονίζον ζήτημα; Χρειάζεται καταγγελία στο Συνήγορο του Πολίτη; Ή μήπως στην κατά τ' άλλα αναπτυσσόμενη -υποτίθεται- χώρα μας ουδείς ασχολείται με το σοβαρότατο θέμα της ηχορύπανσης, που υφιστάμεθα καθημερινά; Ο Έλληνας φορολογούμενος πολίτης πληρώνει τα μαλλιοκέφαλά του για να ξεφυτρώνουν κάθε λίγο ποικίλες κρατικές "Διευθύνσεις", "Επιτροπές" και "Ινστιτούτα", για τη σκοπιμότητα ύπαρξης και το έργο των οποίων ουδείς έχει ιδέα.... Εν προκειμένω, δεν ασκείται έλεγχος από κανέναν φορέα;

(Υποσημειώνω, δε, πως σε μια πολύ μικρή απόσταση από το σταθμό του Φαλήρου έχουν τοποθετηθεί παραπλεύρως των γραμμών Plexiglas.. Παλαιότερα, δε, είχα διαβάσει στο blog σας παρόμοιου περιεχομένου περίπτωση, όπου αναγνώστης σας ανέφερε την επέμβαση κάποιου φορέα... Το γεγονός αυτό ενισχύει την ελπίδα μου πως κάποια στοιχειώδης μέριμνα θα πρέπει να υπάρχει για το θέμα του θορύβου, που σας προεξέθεσα..)"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

6 σχόλια:

  1. Εγω μενω αρκετα μακρια απο τον ησαπ και πριν τα εργα δεν ακουγοτανε ως εδω ομως τωρα ακουγεται πεντακαθαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pragmati, to exoume paratirisei pistevo oloi pos o thoryvos ton syrmon einai poly aisthitos, kai i kathysterisi pou yparxei sta dromologia einai poly perissoteri apo prin.Den einai to apotelesma to opoio perimename, elegan oti tha exoume kai exoume, o laos, plirosi.As mas pei kapoios ti erga eginan, pos, kai posa dapanithikan....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΡΙΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΚΑΘΑΡΑ ΑΚΟΥΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ….
    ΜΠΟΡΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ (ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΗΧΟΠΕΤΑΣΜΑΤΑ /ΠΛΕΞΙΓΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ.
    ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ Ο ΑΜΕΣΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΤΩ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ίδια ακριβώς προβλήματα είχαν δημιουργηθεί και στα υπόλοιπα ανακαινισμένα τμήματα...

    Οι συρμοί θα χρειαστούν τουλάχιστον μερικές μέρες ακόμη για να επιταχύνουν στην νέα ταχύτητα (80χλμ/ωρα) ενώ ο όντως ενοχλητικότερος νέος θόρυβος θα μειώνεται σταδιακά και σε περίπου 2 με 3 μήνες θα έχει εξωμαλυνθεί, όπως στο τμήμα ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΕΙΡΗΝΗ...

    Πρέπει απλά να δώσετε μια μικρή πίστωση χρόνου στους συρμούς ώστε να "πατήσουν" τις νέες γραμμές...

    Αν και η μέθοδος της νέας επιδομής (σταθερή επιδομή) είναι εξ ορισμού πιο θορυβώδης από αυτήν με τους τσιμεντένιους στρωτήρες, είναι μια μεγάλη επένδυση γιατί απαιτεί ΜΗΔΕΝΙΚΗ συντήρηση για πάρα πολλά χρόνια...
    Αν ο θόρυβος συνεχίζει να είναι ενοχλητικός, είμαι σίγουρος πως η ΗΣΑΠ θα τοποθετήσει διατάξεις "ηχομόνωσης"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα σας,
    εγώ έγραψα το e-mail κ χαίρομαι που υπήρξε κάποια αρχική ανταπόκριση. Άλλωστε, όπως κατέγραψα κ σε αυτό, σκοπός μου δεν ήταν η διαμαρτυρία, αλλά η αναζήτηση κάποιας λύσης.
    Ύστερα από έρευνα, λοιπόν, που έκανα στο μεσοδιάστημα, έχουμε τις εξής επιλογές :

    1) να συμπληρωθεί έγγραφη διαμαρτυρία με καμιά 100σταριά υπογραφές πολιτών κ να αποσταλεί στην ΗΣΑΠ ΑΕ (γραφείο Δ/ντος Συμβούλου) με κοινοποίηση στο Υπουργείο Μεταφορών.

    2) να συμπληρωθεί έγγραφη διαμαρτυρία από το Δήμο μας κ να αποσταλεί στους ως άνω.

    3) Για πιο τεκμηριωμένη διαμαρτυρία μπορεί να γίνει χρήση των υπηρεσιών ιδιωτικής εταιρείας, που ασχολείται με μετρήσεις θορύβων. Ανάλογα με τις 2 ως άνω λύσεις, λοιπόν, είτε οι ιδιώτες είτε ο δήμος απευθύνεται σ' αυτή την εταιρεία, κάνει μέτρηση κ την αναφέρει στο έγγραφο, που θα αποσταλεί.

    Κ ρωτώ :
    - τι προτείνετε;
    - ο χρήστης "Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών" ποιον εκπροσωπεί στο εν λόγω θέμα; Μιλά εξ ονόματος κάποιου επίσημου φορέα; Ποια η βασιμότητα των όσων αναφέρει στο σχόλιό του;

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΙΟΥΛΙΟΣ 2010.Ο Θόρυβος από τους συρμούς του ηλεκτρικού ειναι πολύ ενοχλητικός.ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω σε κίνηση διαμαρτυρίας. Ε.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή