Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Εγκαίνια εκλογικού κέντρου του Ανδρέα Ευθυμίου

Ο συνδυασμός "Μοσχάτο - Ταύρος: Ανθρώπινη Πόλη - Σύγχρονος Δήμος", με υποψήφιο Δήμαρχο Μοσχάτου - Ταύρου τον Ανδρέα Ευθυμίου, καλεί τους πολίτες στα εγκαίνια του εκλογικού του κέντρου του Μοσχάτου (Μεταμορφώσεως 66), την Τρίτη 5 Οκτωβρίου και ώρα 7.30μμ.

37 σχόλια:

  1. "θα χαρουμε να σας έχουμε κοντά μας"...
    Λόγια!
    Εγω θέλω ξανά Σαλαπατάρα (Αρίωνα)...
    Με μπριτζόλα και μπουζουκλερι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kali epitixia antrea. an kai einai dedomenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poia epityxia na exei o synexisths toy papantvnh.doyleyomaste.o anthropos einai mia apo ta idia 25 xronia tora.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παλμός και αγώνας....
    Αντρέα πολλά μπράβο και καλή δύμανη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kai poios na exei thn epityxia file 7:17 o vasilakis poy proeklogika tazei se olo ton kosmo lagous me petraxilia? file moy ta exo pei kai tha ta xana po ali mia fora h malon tha soy antigrapso mia palioteri dimosieysh moy giati malon den xereis kai prepei na matheis:
    ti les re vasilaki alithia?
    vgaineis kai katigoreis tous ypoloipous? me ti kardia re vasilaki? me ti psixi re vasilaki? me ti sinidisi re vasilaki?esy?
    pou eisoun re vasilaki meta thn eklogiki periodo tis perasmenis tetraetias? kai min moy peis oti eisoun proedros tou hsap giati apo poli egires piges matheno oti kei apo ekei eisoun apon.
    re vasilaki arketa den epexes me ta onoira kai ton pono ton anthropon? etazes ston kathena xexorista (opos kaneis kai tora) thesoules sto dimosio kai volemata kai den ekanes tipota apo ola afta. kai prosexe vasilaki den leo oti epre na ta kaneis ala den eprepe na pekseis me ta onoira tou kathe patera pou oneireuontan gia to paidi tou h me ton kathe anergo poy onoireuontan to psigio tou gemato. vasilaki thn proigoumenh tetraetia paroysiastikes san neos roben ton dason alla telika apodixtikes kalpikos. me ti moytra zitas tora pali thn psifo mas re vasilaki? ego sthn thesi sou den tha tolmaga na kikloforiso sto moschato oxi na valo kai gia dimarxos. vasilaki an nomizeis oti yparxei periptosi esto kai na agixeis ta pososta poy eixes parei to 06' eise gelasmenos. o kosmos vlepei, akouei, katalavainei, aisthanete kai meta krinei.
    tosi ora se leo vasilaki oxi giati eimaste kolitoi kai sigoyra oxi giati eise neos alla giati eise poli mikros kai poli livos vasilaki
    meta timis v.p.t.c



    Read more: http://moschato-live.blogspot.com/2010/10/blog-post_2090.html#comments#ixzz11Q7TDOPx
    http://moschato-live.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. file 10.33 ton spanaki ton ksero kalytera apo esena kai einai xeiroteros apo ayta pou grafeis.omos pisteyeis oti o euthimiou exei kamia ikanothta kai diathesi na asxolhtheime ta problhmata soy? pisteyei kaneis oti den tha kanei koymanto opapantvnhs kai oi gnostoi sfouggokolarioi?an eklegei pou den to euxomai tha me thymythys alla tha einai alli mia xamenh tetraetia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. file 8:06 den exo thn apethsh o kyrios eftimioy h an theleis o ekastote dimarxos na asxolithei me ta dika moy provlimata alla na asxolithei me ta provlimata toy mosxatou tayrou genikotera.
    ego pantos ena exo na po. prin apo 20 xronia ntreposoun na peis oti zeis sto moschato tora omos eise perifenos kai poloi se zileyoun. pes mou file mou ti kalitero exoun apo esesna to palio faliro to kalamaki kai h glifada? kai nomizo oti olo afto irthe me agones skliri doulia kai orexi. simfono oti h teleftaia tetraetia den htan toso paragogiki kai se afto ftaiei ligo to oti o papantonis varethike kai poli to oti ta kondilia kopikan. den exo mathei na krivomai piso apo to daxtilo mou kai exo mathei na krino simfona me afta poy vlepo kai oxi me afta poy akouo apo toys alous.
    kai kati akoma tha sou po oti eimai dexios kai oneditis kai exo megalosei mesa se dio oikogeneies pou ipostirizan thn dexia me olo toys to einai o dimos omos einai gia mena exo apo afto kai giafto stirizo antrea eftimiou.
    meta timis v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. file 2.13 otan milame gia dhmotikes ekloges kai leo problhmata sou fusika kai enoo oxi ta atomika sou alla thn kathimerinothta sou se dhmotikes upodomes themata gitonias parka athlitikous xorous kai alla.bebea kai ta pragmata gia to moschato meta 20 xronia einai poly kalytera se olous tous tomeis alla ase tis sygkriseis me to p.falhro kai to kalamaki an theloume na milame se sobarh bash.thelo na sou po oti kai o karamalhs o geros kai o papandreoy oandreas edo kai 30 xronia allajan thn xora pros to kalytero,den shmainei omos oti den prepei na yparxei ananevsh prosvpon kai na mhn einai oi idioi kai oi idioi.telos na gnvrizeis oti h enasxolhsh me ta koina den einai epagelma kai aytoskopos.einai prosfora apo anuropous pou exoyn ergasia kai jeroun pote prepei na fygoyn.h enasxolhsh me ta koina gia polla xronia moiraia koyrazei kai dhmiourgei eksarthseis epikindines.na sou thimiso oti den einai diki moy apopsh h skepsh gia 2 tetraeties ton dhmarxon gia tous logous poy anefera.egv eimai filos me ton andrea alla pisteuo oti kai kourasmenos einai kai den tha apofasizei aytos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. re antrea den eprepe na to kaneis afto. ma toso poli kosmo eprepe na exeis kai esi? ta tromokrathses ta paidia re antrea. apo simera psaxnoume apla ton deftero.
    sinxaritiria tipote alo
    meta timis v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. file 6:41 kata thn tapini moy gnomh kaneis megalo lathos. moy aneferes san paradigma ton antrea papantreou kai ton kostantino karamali kai ego se rotao an eixes ena apo tous dio aftoys megaloys politikoys tha vriskosouna afthn thn stigmi se aftin thn tragiki thesi poy vriskese? kai sou apanto oti oxi kai se kamia periptosi. oyte o karamanlis ma oyte, idietera, o antreas papantreou tha xevrakonotousan etsi. na sou thimiso sismic. distixos simera en iparxoun politikoi me thn kardia kai thn psixi afton ton dio. kapos etsi einai kai gia ton antrea ton eftimiou oson afora to moschato. kata thn gnomi moy kanenas apo tous alous ypostirixtes den kanei kai exo anaferei polles fores to giati kai an thes des tis anartiseis moy kato apo ta eltia typoy ton egenion toy ari kai toy vasilaki. makari kapoia stigmi na valei ipopsifiotita enas neos anthropos pou den tha koitazei tis prosopikes toy filodoxies kai ego tha eimai o protos pou tha ton stirixo.
    meta timis v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ontos tous tromokrtises gia na pane και δεν γουστάρω να γράφω έτσι, αλλά δικαίωμά σου. Και αγαπητέ vptc έκανες πολύ καλά που αποφάσισες να πάρεις θέση. Αλλά άσε με να επιμένω. Ο Ανδρέας ο Ευθυμίου θα σηκώσει το ανάστημά του ... Ξαναλέω υπάρχει επίσης και Αη Βασίλης αλλά και κοκκινοσκουφίτσα αλλά και Μπομπ Σφουγγαράκης. Εννοείται σεβαστή η άποψή σου αλλά είσαι εκτός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. v.p.t.c ton deutero gia tin proti kiriaki. Gia tin deuteri?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. file 1.25 akomh kai na hphrxan oi 2 megaloi politikoi den shmainei oti tha eprepe na kybernoun aionia.sthn dhmokratia exoume thn dynatothta ayth, mono oi basiliades kybernoun 300 xronia kai bale.to idio isxyei kai gia ton andrea kai thn omada toy.kai epeidh den fenese poromenos mhn deixneis toso eparsh sxetika me thn omilia giati an skefteis thn kinitopiisi pou egine pano apo 300 atoma den htan.hmoun ekei kai ego.telos na sou ypenuimiso den hmaste stis epoxes tou 1980 pou oi sygentroseis shmainan kati.apo esena den perimena na xerese apo mia sygentrosh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. file 9:26 an ontos eisoun ekei opos les tote eise pseftis giati to noumero itan poli parapano apo afto pou les. oso gia ta ipolipa poy grafeis simfono oti den mporeis na kivernas aionia alla
    otan den yparxei kapoios alos ti mporeis na kaneis? kai ontos mia sigentrosi den krinei ena eklogiko apotelesma.
    file 2:14 opou les agios vasilis moipos enoeis VASILIS SPANAKIS? opoy les kokkinoskoufitsa moipos enoeis ARI KREMIDA? kai otan les bob sfoygaraki moipos enoeis SOUTO? malon allana xereis oti an vgei kapoios apo tous iroes sou to paramithi afto tha exei asximo telos
    meta timis v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. file 1.58 xerome pou symfoneis sto oti oi sygedroseis den bgazoun dhmarxo.xerome pou symfoneis gia thn mataiothta ton aionion politikon.hmoun sthn sygedrosh tou adrea opos hmoun kai ston allon 2 eida fatses agnostes kai ematha oti htan ergazomenoi tis aeroporias.parola ayta epeimeno oi sygedroseis gia ton polu kosmo pou den paei den lene tipota.to 1981 h nea dhmokratia me ton pali sto syntagma opou hmoyn kai ego ekane mia terastia se kosmo kai palmo sygedrosh kai katopin katapontistike.ayto gia thn istoria kai mono.telos kai oi alloi dyo eixan ton idio kosmo sta egenia.den exo kanena logo na leo psemata opos mou katamarthrhses.telos esy krinis pio katalhlo ton adrea ego krino oti o katalhloteros eine o aris. h istoria tha deiksei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απόσπασμα από το χρονογράφημα που έγραψα με τίτλο "Ο ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ"

    ..............

    "Η χτεσινή «βραδιά πρεμιέρας» του συνδυασμού Ευθυμίου, που ήρθε σαν ένας νέος κρίκος σε μια ατέλειωτη ακολουθία από πρεμιέρες, τα είχε όλα!

    Είχε και ευταξία, που είχε εξασφαλισθεί από την προηγούμενη ημέρα, με ταινίες και καρέκλες απαγορευτικές για το παρκάρισμα στα παρακείμενα πεζοδρόμια.
    Φυσικά στις παλλόμενες από την αύρα ασπροκοκκινες ταινίες υπήρχε κρεμασμένο ένα ευγενικό μήνυμα με συγνώμες για το inconvenience της περίπτωσης…
    Τα παιδιά μπορεί να είναι άγρια με τον Άρη, αλλά είναι ευγενικά με την προσδοκώμενη πελατεία… ασφαλώς.

    Είχε και μουσική, ελαφρώς μπανάλ βέβαια, που προσπαθούσε ανεπιτυχώς να …παιανίσει ένα πιο μοντέρνο στυλ (έλα τώρα με τις κριτικές σου για ελάσσονος σημασίας πράγματα).

    Είχε και γκλαμουριά, που ξεκίναγε από τα κοστουμάκια και τα συνολάκια, για να φτάσει στα γλυκίσματα, τα snacks και τα λοιπά καλούδια…
    Προσωπικά γεύθηκα δύο μικρά λουκούμια (κάτι σαν ακανέδες, θαρρώ).
    Τέλος πάντων, πλούσια τα ελέη… γιατί άλλωστε να το κρύψομε…

    Είχε και κόσμο, αρκετό πρέπει να ομολογήσουμε.
    (Μάλιστα γνωστός βαστάζος της Βαρονίας, είπε το αμίμητο: «Μίλησε ο Λαός»).
    Μπράβο παιδιά για την προσπάθεια, γιατί εδώ που τα λέμε αυτό που μένει είναι η εντύπωση και όχι η απονευρωμένη απαγγελία λόγου από τον κ. Ευθυμίου.
    Κι αν με το στανιό και με τας «υποδείξεις» κουβαλήθηκαν εργάτες και υπάλληλοι της Δημαρχίας, τι μ’ αυτό;
    Έχοντας συλλάβει, λοιπόν, το νόημα της δύναμης που έχουν οι εντυπώσεις και τα επιφαινόμενα, σιγά που δεν θα κουβαλάγατε - λόγω φιλίας - ακόμη και εξωχώριες κυρίες, φιλενάδες της εριτίμου συζύγου του κ. Ευθυμίου προφανώς από την τέως (;) Ολυμπιακή (;), ώστε να στηρίξουν την «προσπάθεια».

    Είχε και Παπαντώνη. Μετά την επιτυχή παρουσία του προ ολίγων ημερών στη συνέλευση του ΠΑΣΟΚ (όπου με μύδρους λάσπης κονιορτοποίησε τον Άρη τον «αντάρτη», το σόϊ του Άρη, αλλά ταυτόχρονα και την εκτίμηση που κάποιοι διατηρούσανε στο πρόσωπο του), σιγά που δεν θα έβγαινε στο κλαρί.
    Απορώ μάλιστα αφού διαθέτει ακόμη κρυμμένες σπίθες ενέργειας γιατί δεν έκανε το απονενοημένο για μια 7η τετραετία...

    ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!.. "


    ..............

    Τα υπόλοιπα για τον ΙΟΥΔΑ (και όχι μόνο), διαβάστε τα στο Μοσχατούπολις.
    Δημιούργησα το blog ως τόπο κειμένων ανευ ορίων... και χωρίς λογοκρισία.
    Οι απρέπειες και οι ύβρεις στην κρίση των επισκεπτών και αναγνωστών...
    (Το άκουσες μικρούλι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1.58 ΣΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΧΑΡΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΑΛΑΛΑΖΟΝΤΕΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΥΘΥΜΙΟΥ .ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΙΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΕΦΤΑΝΑΝ ΩΣ ...........ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ.ΔΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ.ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. File astroboy einai toulaxiston adiko kai xekardistiko taytoxrona opos episis kai anentimop na milate eseis oi opadoi toy ari gia kolotoumpes kai filia toy ioyda. O protos didaxas einai aftos poy thelete na deite sthn dimarxiakh karekla. Kai an theleis tha sou exigiso giati an kai ta exo pei para polles fores
    1on: o aris den itan enas apo aftous pou kinagagane mexri teleytea stigmi to xrisma? Kai otan den touekatse ti ekane? Arxize na to pezei pseftoepanastaths kai na kathgorei kommata kai xrismata.
    2on: kathgorei ton thanasi ton ntereka gia kolotoumpa eno o idios einai o protos didaxas afou prin apo dio akrivos xronia gyrnage sto mosxato kai zitage na stirixoume antrea eftimioy kai afto to leo apo prosopiko vioma.
    3on: kathgorei thn dimotiki arxi kai ton idio ton dimarxo otan o idios exei ekfrastei me ta kolakeftikoera logia gia ton idio kai to ergo tou, kai ola afta einai katagegramena sta praktika tou dimou an thes mporo nasou paratheso akrivis hmerominies kai ores ( an kai afou eisoun xtes sthn sigentrosi tha prepei natis akoyses o idios extos kai an itan h ora poy eisoun mpoykomenos me tous akanedes)
    Den einai ola afta anentima koirioi? Den einai tragelafika? Den einai koroidia pros ton moschatiotiko alo? Kai den leo tou tayrou oxi giati den me endiaferei ala giati akoma h anthropoi den gnorizoun katastaseis kai prosopa.
    Eftixos eipes kai merikes alithies file mou an kei prospathise na tis fereis kai aftes sta metra sou me lasph. Eipes oti eixe poli kosmo alla oti itan dithen tis aeroporias kai files ths ginekas tou apo thn olimpiaki kai poy to katalaves file mou tous rotages tinos eise ekei sto mkpoufedaki poy etroges akanedes? Kai fisika tha htan kai fatses pou den eixame xana dei afou malon xexases oti irthe kai kosmos apo tauro pleyra.
    Den eipa oti o antreas einai agios. Fisika oxi exei kai aftos tis adinemies tou kai ta meionektimata tou san anthropos alla file moy anamesa ston diko sou kai tous ipoloipous einai 1000 fores kaliteros.
    Oti exo grapsei mexri stigmis sto mplok einai 100% alithino kai tekmiriomeno giati einai efkolo piso apo thn anonimia na les oti sou katevenei sto kefali kai na petas laspi prospathontas na kerdiseis tis entyposeis kai na kerdiseis pano sto epikinoniako komati. Ego omos file mou kapoia stigmi tha apokalipso poios eimai giati den fovame kanenan tous akrivos giati ego opos kai aftoi oi opoioi anferomai xeroun oti leo alithia kai mporo na to apodixo.
    Pros pliroforisi sou proerxomai apo dio oikogeneies oi opoies stirizoun dexia edo kai poles dekaeties kai me mathane na stirizo kai ego thn nea dimokratia , alla me mathane episeis na stirizo pano apo ola prosopa ta opoia axizoun anexartitos komatos.
    File na se enhmeroso oti den tha mpo sthn diadikasia na apanthso giati kourastika na asxoloume me anthropous pou den katalavenoun h pou den theloun na katalavoun giati krivontai prosopikes filodoxies. Epeisis pisteyo oti afierosa arketh ora. Ora poy tha mporousa na thn pernao me to 2 eton paidaki mou.
    meta timis v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ 7:54 Το να εκτιμάμε αυθαίρετα ή συναισθηματικά ότι κάποιος είναι καλύτερος από τους άλλους δεν είναι τεκμήριο της αλήθειας που ευαγγελίζεσαι,είναι απλά μια υποκειμενική αλλά πάντα σεβαστή προσέγγιση. Προφανώς κρίνεις το έργο του κ Ευθυμίου τα τελευταία χρόνια ως θετικό και έτσι πιστεύεις αυτά που πιστεύεις. Αλλά όμως αγαπητέ φίλε όταν για πολλούς μοσχατιώτες πλέον το ζήτημα της καθαριότητας αποτελεί μείζονος σημασίας πρόβλημα αυτό ως γεγονός αποδομεί την εικόνα του άμεσα αιρετού υπεύθυνου. Και κάτι τελευταίο. Ας μην τα ρίχνουμε όλα στην κεντρική εξουσία. Μπορούμε να διεκδικούμε και να κερδίζουμε ακόμα και το ελάχιστο. Αν δεν έχουμε αποτέλεσμα σημαίνει είτε ότι δεν είμαστε ικανοί να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα είτε ότι δεν θέλουμε να γίνουμε κακοί στην κεντρική εξουσία. Και ειδικά το δεύτερο όταν διεκδικείς χρίσμα, το να γίνεις "κακός" δηλαδή, δεν αποτελεί εγγύηση επιτυχίας. Και αλήθεια γιατί πιστεύεις ότι ο Άρης άλλαξε γνώμη για αυτά που έλεγε για τον Δήμαρχο τότε; Άλλωστε κοντεύουν και δύο χρόνια από τότε. Εδώ ο αγαπητός σου και "καταλληλότερος" άλλαξε γνώμη για τον κ Ντερέκα μέσα σε δυο μήνες. Ευτυχώς που ο Δήμαρχος δεν ακολουθεί σε αυτήν την κυβίστηση. Έχει άρει την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο που είναι πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου αν και ταυτόχρονα υποστηρίζει, με νύχια και με δόντια, τον επικεφαλής του συνδυασμού που τον δέχτηκε. Κάτι όμως δεν πάει καλά. Είναι ο παραλογισμός σε όλο το μεγαλείο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ "Καιρός γαρ εγγύς"

    Φίλε "Καιρός γαρ εγγύς" δεν είμαι ο 7:54, αλλά επειδή κι εγώ υποστηρίζω το συνδυασμό του Αντρέα, σε βεβαιώνω ότι ούτε αυθαίρετα ούτε συναισθηματικά κάνουμε τις εκτιμήσεις μας. Έχουμε οικογένειες και παιδιά και θέλουμε το καλύτερο για την πόλη που θα ζήσουμε. Το ίδιο, χωρίς αμφιβολία, θέλετε κι εσείς. Το γεγονός ότι η επιλογή μας είναι διαφορετική απ' τη δική σας δε σημαίνει ότι εσείς είστε οι εχέφρονες κι εμείς έρμαια των συναισθημάτων μας, ούτε βέβαια και το αντίθετο. Ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Επίτρεψέ μου όμως να απαντήσω σε κάποιες απορίες σου και να αποκαταστήσω την αλήθεια την οποία διαστρέφεις. Ας ξεκινήσω με τις απορίες. Ο Άρης, λοιπόν, άλλαξε γνώμη για τον Ταξιάρχη και τον Αντρέα, τους οποίους αναφανδόν υποστήριζε, για δύο συγκεκριμένους λόγους. Πρώτα επειδή δεν του ανατέθηκε η αντιδημαρχία που προσδοκούσε και δευτερευόντως επειδή φοβήθηκε ότι η εκ νέου εμφάνιση του Μπούτση στα κοινά θα έθετε εν αμφιβόλλω τη θέση του στην "επετηρίδα" των υποψηφίων Δημάρχων. Δεν του πήρε δύο χρόνια, όπως διατείνεσαι, για να αλλάξει γνώμη, αλλά κλάσματα του δευτερολέπτου. Αμέσως μόλις πληροφορήθηκε ότι δεν πήρε την αντιδημαρχία "φωτίστηκε" και κήρυξε το "νέο ανένδοτο". Άσε που με αυτή τη σύγκριση μηνών και ετών, που παρουσιάζεις σαν επιχείρημα, είναι σαν να λες ότι "οι κωλοτούμπες παραγράφονται μετά την πάροδο διετίας". Αλήθεια... για τη συνεργασία Άρη - Θανάση με σκοπό την εξόντωση του Αντρέα τι έχεις να μας πεις; Παραγεγραμμένη κι αυτή η κωλοτούμπα; Ε ναι... θα είναι πια δυο χρόνια. Μη μιλάς λοιπόν για παραλογισμό... στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σχοινί. Όσο για το ποιος σκύβει το κεφάλι στην κεντρική εξουσία καλύτερα θα ήταν να διάβαζες ένα βιογραφικό του Άρη πριν βγεις να εγκαλέσεις άλλους και μάλιστα όχι με επιχειρήματα αλλά με συλλογισμούς που εδράζονται στη φαντασία σου. Ο εκλεκτός σου είναι κατ' επάγγελμα συνεργάτης βουλευτών... όλοι καταλαβαίνουν τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες μπορεί κάποιος να κάνει αυτή τη "δουλειά". Τόσο θράσος πια;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ"
    ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨ.ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ "Ο ΛΙΓΟΣ ΚΑΙΡΟΣ" ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ . 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ, 1 ΜΗΝΑ , 2ΜΗΝΕΣ ? ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ astroboy

    Φίλε μου astroboy είχα την ελπίδα ότι θα μπορούσαμε να αντιπαρατεθούμε σε άλλο επίπεδο, αλλά μετά θλίψεως διαπιστώνω ότι το υψηλότερο που μπορείτε να αρθρώσετε είναι το κουτσομπολιό. Όσο εσείς νομίζετε ότι τα ευφυολογήματά σας καταφέρουν πλήγματα στον Αντρέα, οι πολίτες σας γυρνάνε την πλάτη γιατί το τελευταίο που περιμένουν να ακούσουν από τους υποψηφίους και τους υποστηρικτές τους είναι ψέματα αποδοσμένα με κωμικά κειμενάκια. Όσο εσείς αναλώνεστε στην αυταρέσκεια και την ψευτομαγκιά, κάποιοι άλλοι εργάζονται καταγράφοντας προβλήματα και σχεδιάζοντας δράσεις για την επίλυσή τους. Οι πολίτες έχουν και γνώση και αίσθηση. Κλείνοντας θα σου παρουσιάσω και το συλλογισμό μου για τη "δεύτερη Κυριακή" στην οποία έχετε αρχίσει πια να ρίχνετε το βάρος της συζήτησης. Κατά την εκτίμησή μου, την "πρώτη Κυριακή", στο Μοσχάτο θα καταποντιστείτε ενώ στον Ταύρο θα τα πάτε ελαφρώς καλύτερα. Τη "δεύτερη Κυριακή" όμως, οι συνδημότες του Ταύρου που θα σας έχουν ψηφίσει θα αναρωτηθούν λογικά: "Αυτοί που ξέρουν τον Κρεμμύδα καλύτερα από 'μας τον έθεσαν στο περιθώριο... μήπως πρέπει κι εμείς να αναθεωρήσουμε;" Και τότε, όταν διαπιστώσετε ότι ούτε τα κουστομπολιά σας έφεραν αποτέλεσμα, τι θα σας έχει μείνει να πείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητέ 5:09 Θα σε παρακαλούσα να μου εξηγήσεις σε ποιο σημείο διαστρέφω την αλήθεια. Το ένα που γράφω είναι ότι υπάρχει πρόβλημα με την καθαριότητα. Αλήθεια ή ψέμα; Το δεύτερο που λέω είναι ότι ο Δήμαρχος έχει άρει την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο του κ Ντερέκα. Αλήθεια ή ψέμα; Αυτά είναι άμεσα διαψεύσιμα ή επαληθεύσιμα αφού υπάρχουν στοιχεία. Τώρα το γιατί παραιτήθηκε ο Άρης συγνώμη αλλά θα απαντήσω με μια δική σου έκφραση "εδράζονται στη φαντασία σου". Αν έχεις στοιχεία (γραπτά κείμενα εννοώ) θα σε παρακαλούσα να τα δημοσιεύσεις αλλιώς μην ρίχνεις λάσπη. Ο δε παραλογισμός για τον οποίο έγραψα προηγουμένως έχει σχέση με την στήριξη του Δημάρχου σε έναν συνδυασμό που έχει υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο κάποιον για τον οποίον είπε τόσα πολλά. Συγνώμη αλλά η λογική μου έχει κάποιες ενστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. re thamas trelanete teleios? exete vgei pote apo tomoschato na deite tous alous dimous h den vgainete katholou apo tis ipogeies folies sas?
    re laspologoi otan aloi dimoi pnigontousan sto skoupidi logo apergion sto moschato oi kadoi itan adioi. ta pezodromia kai oi dromoi katharizonte kathe mera.
    stamatiste pia to paramithio kosmos den einai xazos, vrite alo paramithi.
    ELEOS PIA
    meta timis v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ "Καιρός γαρ εγγύς"

    Εγώ δεν έχω κανένα γραπτό τεκμήριο γι' αυτά που λέω... εσύ έχεις; Γιατί αν δεν έχεις, και όσα υποστηρίζω εγώ είναι φούμαρα επειδή δεν έχω στοιχεία, άλλο τόσο είναι και όσα υποστηρίζεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 9.26 ESY TA EXEIS BREI OLA TELEIA BRAVO.TORA POY TO LES NAI EINAI TO MOSCHATO POLY PROTYPO.EXOYN MELANXOLISI OI KATOIKOI POLLON PERIOXVN POY DEN ZOYNE EDO.EYTYXOS FILE GIA NA SOBAREYTOYME POY DEN UA BGEI O DIKOS SOY KAI OLA TA STRABA POY ESY TA BLEPEIS ME PAROPIDES SOSTA THA DIORTHOTHOYN.OSA KAI NA LES O KOSMOS GELAEI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αγαπητέ v.p.t.c

    μαλλον γράφεις σε λάθος blog τοσο καιρό...εδώ μέσα μιλάμε για το δήμο Μοσχάτου άντε και Ταύρου προσφάτως...εσύ μάλλον ζεις σε άλλη πόλη! για να μην πω σε αλλον πλανήτη, και σίγουρα όχι στον ΑΡΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ v.p.t.c Ναι έχω πάει και μπορεί να μην είμαι ικανοποιημένος και από εκεί. Αλλά ρε γμτ δεν παίζει να βάζεις την ανακύκλωση στο αυτοκίνητο για να την πετάξεις σε άλλο δήμο. Και αυτό έχει γίνει πριν έρθουν εδώ οι μπλε κάδοι.@ 10:22 Ξανακοίτα τι έχει πει ο Παπαντώνης για τον Ντερέκα. Εκεί υπάρχουν γραπτά. Τώρα αν ο Άρης έφυγε από τον συνδυασμό γιατί δεν είχε γίνει αντιδήμαρχος και υπάρχουν γραπτά..Καλοδεχούμενα. Και για να γλυκάνουμε τη νύχτα εγώ δεν μίλησα για φούμαρα. Χαλαρώστε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. hmoyn nios kai gerasa na blepo ton adrea kai thn pareoula tou dhmotikous sunboulous.prepei kai ta paidia mas na gerasoun blepontas tous sto dhmarxeio.eleos den uparxoun alloi?kai kourasmenoi einai kai mas kourasan.den exoun na prosferoun tipota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. filoi mou osa kai na leme den tha vgaloume akri telika afou ta epiteleia ton ipopsifion den tha simfonisoun pote metaxi tous. to kourasame kai mazi ton kosmo. ego tis apopseis mou tis egrapsa kapoioi tis eidan kai simfonisan kapioi tis eidan kai gelasan kai kapoioi tis eidan kai provlimatistikan. ta ipoloipa tha ta poume otan erthei o kairos

    meta timis v,p,t,c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. opoios einai enantia sta metra kai sthn kategida metron pou tha akolouthisi den prepei na psifisi euthimiou.mayro stous xrismenous upopsifious toy pasok.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμε 9-Οκτ-12:21
    Μαύρο χρειάζεται το ταραγμένο μυαλό σου! Τό ΠΑΣΟΚ διέσωσε τη χώρα από την πτώχευση και τη στάση πληρωμής μισθών και συντάξεων. Μια ρημαγμένη χώρα ανάλαβε να διακυβερνήσει το ΠΑΣΟΚ όπου το δημοσιονομικό έλλειμμα του 2 0 0 9 (επαναλαμβάνω του 2009 επανακαθορίζεται τώρα στο 15%).
    Την ομολογία της καταστροφικής πολιτικής Καραμανλή την ομολογείτε οι ίδιοι, όταν ο Παναγιωτόπουλος λέει: Ο Παπανδρέου απέκρυψε τη σοβαρή κατάσταση της χώρας και έλεγε λεφτά υπάρχουν. Κι αν ακόμη έτσι είναι, λέγοντας ο Παναγιωτόπουλος ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΕΚΡΥΨΕ ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ... τι εννοούσε και σε ποια προηγούμενη περίοδο αναφερότανε; Αυτήν του Ιωάννη Καποδίστρια;
    Την Κυριακή ψηφίζουμε Δήμαρχο και όχι κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ταραγμενο ειναι το μυαλο οποιων ψηφισουν χρισμενους δημαρχους απο το πασοκ.οι μη ταραγμενοι εγκεφαλοι που εχουν νιωσει στο πετσι τους την πρασινη φοροκαταιγιδα που ηρθε και θα συνεχιστει επαναλαμβανω θα γυρισουν την πλατη στον ευθυμιου και την παρεα του.τον πολυ κοσμο δεν τον ενδιαφερει τι ειπε ουτε ο παναγιωτοπουλος ουτε κανενας.οσο για την ρημαγμενη χωρα οχι λιθαρακι αλλα κοτρονα εβαλε το πασοκ.ακομη ηχουν στα αυτια μας οι υποσχεσεις και το υπαρχουν λεπτα.ψηφο μονο στον αρη τον κρεμυδα στο μοσχατο και στον γιαννη τον δημαρα στην περιφερεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟΝΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ?ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΑΧΤΙ ΤΟΥ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.ΑΝ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕΣ ΚΑΝ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.ΚΑΤΑ ΕΣΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΣΤΕΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΥΡΙΣΟΥΝ.ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. file 7:55
    h kolotoumpa paei sinefo e!!! re filaraki o aris poio komma ipostirizei to k.k.e thn n.d h to laos? re filaraki apo oti thimame apo to poli prosfato parelthon o kremidas pasok htan. ti egine den tou osan to xrisma kai kai egine dexios? h moipos etoimazete na vgei sto pleyro ths ntoras? kai giati re file otan to pasok mpike sto dnt o aris den paretithike apo thn dimarxia afou htan se prasino sindiasmo?
    gia na sovareftoume ligo ante
    meta timis v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 3.04 μαθε επιτελους να απαντας σε αυτα που βλεπεις γραμμενα.αλλα νταλα της παρασκευης το γαλα τα λεγομενα σου.ο αρις γιατι εισαι ανημερωτος εχει παραιτηθει εδω και δυο χρονια.δεν θα σου ξανααπαντησω αν συνεχιζεις να γραφεις ασχετα.ειπαμε να κανουμε σοβαρα σχολια τεκμηριωμενα.φροντισε να εισαι πιο ενημερωμενος αλλη φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο ΑΡΗΣ 3.04 ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΓΕΙΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΟΛΥΚΟΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ Ο ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΚΚΕ ΤΟΥ ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.ΑΥΤΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΖΕΙΣ ΕΔΩ.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή