Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Το Βήμα έγραψε για το φιλικό για την Μαρία Λαρεντζάκη

Στο χθεσινό (13/12) φύλλο, η εφημερίδα "Το Βήμα" έγραψε άρθρο για τον αγώνα της Ελευθερίας Μοσχάτου με την ομάδα των Βουλευτών για την Μαρία Λαρεντζάκη:

Ενας αγώνας μπάσκετ διαφορετικός από τους άλλους θα διεξαχθεί μεθαύριο Τετάρτη (15/12, στις 15.00) στο κλειστό γυμναστήριο Μοσχάτου μεταξύ των βουλευτών της Ελληνικής Βουλής και της ομάδας του Αθλητικού Ομίλου Ελευθερίας Μοσχάτου. Ο σκοπός είναι ιερός, καθώς τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν, θα δοθούν για την υποστήριξη της Μαρίας Λαρεντζάκη, πρώην αθλήτριας του μπάσκετ και μητέρας πέντε παιδιών, η οποία βρίσκεται καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι μετά το αυτοκινητιστικό δυστύχημα που είχε στη Λεωφόρο Συγγρού το 1991. Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Δήμου Μοσχάτου και σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση στην ομάδα των βουλευτών θα συμμετάσχουν μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, αρμόδιος για θέματα διατροφής και άθλησης, κ. Χρήστος Αηδόνης και ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ιωαννίδης.

Τον Μάρτιο του 2010 σε μια συγκινητική συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο εβδομαδιαίο περιοδικό «All Star Basket» η Μαρία Λαρεντζάκη είχε δηλώσει: «Δεν έχω παράπονο από τη ζωή μου. Όλα αυτά τα χρόνια που έρχεται κόσμος να με δει, έχω ακούσει ιστορίες που σου σηκώνεται η τρίχα, που λέω δόξα τω Θεώ για όσα έχω. Προβλήματα σε όλους θα παρουσιαστούν. Χρειάζεται δύναμη, υπομονή, κουράγιο και ελπίδα. Να μην σταματάμε να ονειρευόμαστε. Έχει μεγάλη σημασία αυτό. Ακόμα και να δεις ότι ένα όνειρό σου δεν σου βγαίνει και τερματίζεται, θα βγει ένα άλλο. Όσα έγιναν με το ατύχημα, το ότι γνώρισα τον Σταμάτη στο νοσοκομείο (σ.σ. ήταν φίλος ενός γνωστού της που είχαν πάει μαζί να την επισκεφθούν το 1993), ακόμα και το διαζύγιό μας, που ήταν δική μου απόφαση, αποδεικνύουν ότι ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ. Η ζωή κυλάει και οι άνθρωποι αλλάζουν. Έχω αποφασίσει ότι η ζωή μου είναι εδώ, με τα παιδιά μου, και το μόνο που ζητάω κάθε μέρα από το Θεό είναι να με έχει καλά για να μπορέσω να τα μεγαλώσω». Ερωτηθείσα για τον τίτλο που θα έβαζε στη ζωή της, είχε απαντήσει: «Το τελευταίο τρίποντο της ζωής μου δεν το έχω βάλει ακόμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου