Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

E-mail του Κωνσταντίνου Χρονόπουλου, Δημοτικού Συμβούλου

Ο εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό του Ανδρέα Ευθυμίου, Κωνσταντίνος Χρονόπουλος, από τον Ταύρο, μας απέστειλε e-mail στο οποίο μιλάει για την περιουσιακή του κατάσταση. Το δημοσιεύουμε αυτούσιο:

Αγαπητοί μου συνδημότες του νέου Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου,

Στις πρόσφατες Δημοτικές Εκλογές, ειδικά ο λαός του Ταύρου για μιά ακόμα φορά με τίμησε με την ψήφο του και με ανέδειξε και πάλι Δημοτικό Σύμβουλο για να τον εκπροσωπήσω , αυτή τη φορά , σε ένα διαφορετικό Δημοτικό Συμβούλιο και κάτω από τον επικεφαλής της παράταξης μας, τον Ανδρέα Ευθυμίου, στην κοινή πορεία που έχουμε αναλάβει για μια Ανθρώπινη Πόλη και ένα Σύγχρονο Δήμο.

Είμαι υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών και στέλεχος του ΣΔΟΕ, και όλα αυτά τα χρόνια από το 1990 , που εκλέγομαι Δημοτικός Σύμβουλος, πάντα είχα σαν αποκλειστικό σκοπό, το πώς θα υπηρετούσα καλύτερα τους απλούς και φτωχούς δημότεςτου Ταύρου, είτε από την απλή θέση του Δημοτικού Συμβούλου, είτε από τις θέσεις του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου και του Αντιδημάρχου.

Ειδικά σήμερα, που οι πολιτικοί και οι πολιτικές κρίνονται ολοένα και αυστηρότερα από τον υπέρτατο κριτή μας, που είναι οι απλοί πολίτες και δημότες που μας εμπιστεύονται να τους εκπροσωπούμε, όλοι μας πρέπει να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να προασπίζουμε και να προωθούμε τα συμφέροντά τους , χωρίς κανένα ίδιο υλικό όφελος, όπως δυστυχώς συμβαίνει σε μέρος των εκπροσώπων του λαού μας στη κεντρική πολιτική σκηνή.

Επειδή για μένα ότι είναι νόμιμο πρέπει να είναι και ηθικό ή και αντίστροφα και επειδή οι περισσότεροι δημότες του Ταύρου γνωρίζουν επακριβώς την συνολική μου πορεία, από την απόλυτη φτώχεια της παράγκας που γεννήθηκα και μεγάλωσα και μέχρι σήμερα, και επειδή θέλω και οι κάτοικοι του Μοσχάτου, να μάθουν και να ξέρουν, ποιός είναι αυτός που τον τίμησαν και αυτοί με την ψήφο τους, για αυτούς τους λόγους δημοσιεύω στο διαδίκτυο και στην ιστοσελίδα του Μοσχάτου, την Δήλωση Περιουσιακής μου κατάστασης, που ακριβώς την ίδια την υποβάλλω κάθε χρόνο, απόρρητη στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και παλαιότερα στον αρμόδιο Αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, σαν υπάλληλος του του Υπουργείου Οικονομικών και στέλεχος του ΣΔΟΕ.

Διαμένω σε διαμέρισμα 88 μ2 των προσφυγικών πολυκατοικιών του Ταύρου στην οδό Πειραιώς, το οποίο το αγόρασα με τη σύναψη δανείου 3.500.000 δραχμών, από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων το έτος 1987.

Στη κατοχή μου βρίσκονται τα εξ αδιαιρέτου κληρονομικά μερίδια και σε ποσοστό κατά τα 3/8 (37,50 %), τα υπόλοιπα ανήκουν στον αδελφό μου και στη μητέραμου, του πατρικού μου διαμερίσματος επίσης σε προσφυγική πολυκατοικία του Ταύρου 65 μ2, ενός αγροτεμαχίου 265 μ2, και ενός επίσης αγροτεμαχίου 270 μ2 με κτίσμα 50 μ2 στα Περιστέρια της Σαλαμίνας, και επίσης του πατρογονικού από την μητέρα μου σπιτιού στην ορεινή Ναυπακτία το οποίο αγόρασα από τους συγκληρονόμους της μητέρας μου το έτος 1990 αντί του ποσού του 1.000.000 δραχμών.

Επίσης έχω δύο (2) ΙΧ αυτοκίνητα , το θρυλικό 2CV 600 cc, με το οποίο έχω γυρίσει σε πολλούς τόπους και έχω γνωρίσει πολλούς ανθρώπους, παραφράζοντας την εισαγωγή της Οδύσσειας του Ομήρου, και ένα Citroen C3 1400 cc το μοναδικό μου αυτοκίνητο που το αγόρασα καινούργιο το έτος 2002 με δάνειο από την τράπεζα.

Τέλος οι καταθέσεις μου σε μετρητά στη τράπεζα την 31-12-2009 ήταν του ύψους των 1.210€ και προέρχονταν από τα υπόλοιπα της μισθοδοσίας μου, τα οποία δεν τα είχα κάνει ανάληψη, και σήμερα είναι 100€.

Είμαι υποχρεωμένος και οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όλους όσους με κρίνουν με οποιαδήποτε διάθεση.

Σήμερα την 23-12-2010,

Χρονόπουλος Παν. Κων/νος, Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη Ανθρώπινη Πόλη - Σύγχρονος Δήμος Μοσχάτου - Ταύρου.

8 σχόλια:

  1. Χμμμ, η πρόθεση σίγουρα μετράει. Όλοι γνωρίζουν όμως ποια είναι η άποψη του κόσμου για τους εφοριακούς κι ότι αν κάποιος είναι 'Μάστορας' στο να κρύβει περιουσιακά στοιχεία σίγουρα είναι αυτοί. Καλή προσπάθεια, θα επιθυμούσα εγώ τουλάχιστο να μάθουμε το Lifestyle από 3ους που θα σχολιάσουν επώνυμα και γνωρίζουν τον κύριο. Πχ αν το Cayenne είναι γραμμένο στη σύζυγο ή σε μία εταιρία του Ν89, τα σπίτια σε κυπριακές και τα μετρητά σε θυρίδες.... Ελπίζω κι εύχομαι όμως ο κύριος να είναι ειλικρινής και να βγω εγώ βλάκας !!! Όπως θα δείτε υπογράφω επώνυμα για να στηρίξω τη θέση μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΑΣ κ.ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΕ.
    ΟΣΟΙ ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΣΑΣ.

    ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΜΗΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Κώστας ο Χρονόπουλος είναι γνωστός στον Ταύρο για την ήσυχη και μετρημένη ζωή που κάνει.
    Ο κ. Δ.Φελάς, μάλλον πετά λάσπη στον ανεμιστήρα και το γεγονός ότι έχει βάλει το όνομά του δεν κάνει αξιόπιστα τα γραφόμενά του αν δεν είναι ο ίδιος αξιόπιστος.
    Αν θέλει να γίνει πιστευτός, αφού γνωρίζει πού βρίσκονται αυτά τα περιουσιακά στοιχεία, οφείλει να μας πει τον αριθμό κυκλοφορίας του Cayenne και μια διεύθυνση πολυτελούς κατοικίας όπου διαμένει ο Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν καταλαβαινω γιατι γινεται αυτο ?

    Μάλλον δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα.

    Χκαραβυσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν θέλω να γίνω αυτόκλητος υπερασπιστής του κ. Φελά, αλλά νομίζω ότι αυτό που έγραψε δεν ήταν κάτι ειδικό αλλά κάτι γενικό. Δεν εννοεί ότι ο κ. Χρονόπουλος έχει Cayenne, αλλά ότι ΑΝ έχει Cayenne και θέλει να το κρύψει, υπάρχουν τρόποι. Δεν είναι μομφή για τον κ. Χρονόπουλο, έτσι το εκλαμβάνω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμπρος λοιπον, τι περιμενουν μερικοι,ας ακολουθησουν το παραδειγμα του Κου Χρονοπουλου.Μπραβο Κωστα!!!.Εγω περιμενω να δημοσιευσουν αυτοι που εχουν και τι εχουν και πως τα αποκτησαν.Παντα καλοπροαιρετα,για να τους πω μπραβο ρε μαγκες και συγχαρητηρια.Καλες γιορτες σε ολους με υγεια και χαρα. Ο Ταυρομαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ τον τελευταίο ανώνυμο κύριο που έπιασε το νόημα. Γι άλλη μια φορά εύχομαι πραγματικά ο κος Χρονόπουλος να είναι αυτός που λέει ότι είναι γιατί τέτοιους ανθρώπους έχουμε ανάγκη. Όσο για τις λάσπες στον ανεμιστήρα από τον ανώνυμο - που παρέμεινε ανώνυμος - τα συμπεράσματα δικά σας, μάλλον δεν καταλαβαίνει τι ακριβώς διαβάζει. Χρόνια πολλά σε όλους και βέβαια ...στον κύριο Χρονόπουλο ! Μπράβο για την κίνησή του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΣΚΟΠΙΜΌΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ. ΣΤΟΝ ΤΑΥΡΟ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ-ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ Η ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ. ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΟΥΔΕΝ. ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΝΔΟΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΒΡΟΝΤΑΝΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ; ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ "ΤΑΥΡΙΑΡΧΩΝ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ; ΜΗΠΩΣ;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή