Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Δήλωση του Κώστα Χρονόπουλου για τα δημοτικά τέλη

Ο Δημοτικός Σύμβουλος Μοσχάτου - Ταύρου με την παράταξη του Ανδρέα Ευθυμίου, Κώστας Χρονόπουλος, μας απέστειλε κείμενο σχετικά με τα δημοτικά τέλη, το οποίο δημοσιεύουμε αυτούσιο.

Για να διαβάσετε το πλήρες κείμενο, κάντε κλικ στο "Διαβάστε Περισσότερα" στο τέλος της σελίδας.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ  ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ  & ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
 
Αγαπητοί μου συνδημότες και κάτοικοι του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου,

Τώρα τελευταία ολοένα και γίνεται λόγος σχετικά με τα παραγόμενα  απορρίμματα και την συνολική τους διαχείριση.

Οι Δήμοι όλης της Ελλάδας έχουν αναλάβει όλη την σχετική διαδικασία, την αρχική τους περισυλλογή, την μεταφορά τους στους χώρους απόρριψης, και την τελική τους διάθεση σε ιδιαίτερους χώρους, στις λεγόμενες Χωματερές (Χ.Υ.Τ.Α).

Αυτή η διαδικασία γίνεται με ένα σχετικό κόστος, και οι Δήμοι εισπράττουν από τους κατοίκους ένα αναλογικό ποσό, που τις περισσότερες φορές απλά προσεγγίζει αυτό το κόστος.

Το ποσό αυτό ονομάζεται Δημοτικό Τέλος και επιβάλλεται σε όλους τους κατοίκους και στις επιχειρήσεις του κάθε Δήμου.

Σε όλα τα Δημοτικά Συμβούλια κάθε χρόνο γίνεται έντονη συζήτηση για το ύψος των Δημοτικών Τελών, και κάθε φορά ακούγονται διάφορες απόψεις γύρω από αυτό το θέμα.

Ακούγονται δήθεν προτάσεις, για απαλλαγή ορισμένων κατοίκων από την καθορισμένη καταβολή των Δημοτικών Τελών, για τη μείωσή τους σε άλλες ομάδες ανθρώπων που αντιμετωπίζουν υπαρκτά προβλήματα, και τέλος πάντων σχεδόν τις περισσότερες φορές, η σχετική συζήτηση περιστρέφεται σε ζητήματα καθαρά ιδεολογοπολιτικού χαρακτήρα.

Πρέπει κατά την δική μου άποψη, να γίνει αντιληπτό σε όλους τους κατοίκους του Δήμου μας, το τι σημαίνει Δημοτικό Τέλος.

Το Τέλος ιστορικά σημαίνει, το ποσό που εισπράττει  το Κράτος κατά τη διακίνηση ενός αγαθού, ειδικότερα κατά την εισαγωγή του από άλλη Χώρα, αυτό εισπράττεται από τα Τελωνεία και τελειώνει εκεί με την καταβολή της σχετικής του αξίας. Το Τέλος αυτό που ονομάζεται και Δασμός, επιβάλλεται ανεξάρτητα της οικονομικής θέσης αυτού που εισάγει το αγαθό, και είναι προσδιορισμένο εκ των προτέρων.

Το Τέλος διαφέρει ολοκληρωτικά από τον Φόρο, διότι ο Φόρος δεν είναι σταθερός όπως το Τέλος, αλλά είναι κυμαινόμενος και επιβάλλεται ανάλογα με την φοροδοτική ικανότητα του κάθε πολίτη. Δηλαδή σαν συμπέρασμα, το Τέλος  αφορά και έχει σχέση με όλους τους κατοίκους ενός Δήμου, ενώ ο Φόρος μπορεί να μην αφορά όλους αυτούς που δηλώνουν ή δεν έχουν εισοδήματα για να φορολογηθούν, και έτσι απαλλάσσονται από την επιβολή του Φόρου.

Τα παραπάνω σημαίνουν τελικά ότι το Τέλος είναι ένα σταθερό μέγεθος, ενώ ο Φόρος είναι μεταβλητό, ο Φόρος έχει μια δυναμική που μεταβάλλεται ανάλογα με το εισόδημα, ενώ το Τέλος είναι αμετάβλητο και κοινό για όλους τους δημότες και κατοίκους.

Ο νομοθέτης προέβλεψε να υπάρχει μια σχετική κινητικότητα στο Δημοτικό Τέλος, και έτσι υπολογίζονται εντελώς διαφορετικά οι συντελεστές, με βάση τους οποίους επιβάλλουν οι Δήμοι τα Δημοτικά Τέλη στους απλούς δημότες τους, που είναι εντελώς διαφορετικοί από τους συντελεστές που χρησιμοποιούνται για την επιβολή του ίδιου Δημοτικού Τέλους στις επιχειρήσεις και τα καταστήματα.

Με βάση την μονάδα (1) με την οποία υπολογίζονται τα Δημοτικά Τέλη στους κατοίκους, για μια επιχείρηση μπορεί να υπολογιστεί το Δημοτικό Τέλος σε αυτή, μέχρι και πέντε (5) φορές παραπάνω .
Τα Δημοτικά Τέλη επιβάλλονται ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα της κάθε ιδιοκτησίας, είτε απλή κατοικία είναι αυτή ή μεγάλο εργοστάσιο.

Στο Δήμο μας ο μέσος όρος των τετραγωνικών μέτρων των κατοικιών είναι  τα ογδόντα (80) μ2, ενώ των επιχειρήσεων και ειδικά των μεγάλων είναι τα επτακόσια πενήντα (750) μ2, τα μεγέθη αυτά στον Ταύρο αλλάζουν δραματικά και διαμορφώνονται σε 60 μ2 για τις οικίες και σε 1125 μ2 για τις επιχειρήσεις (τα παραπάνω κατά προσέγγιση και εκτίμηση).

Πάντως συνολικά στο Δήμο μας υπάρχουν και δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις  αρκετά υψηλού μεγέθους, όπως oι SΑΤΟ, ADELCO, LIDLE, PRACTIKER, METRO, NESTLE, VIVARTIA, ATHENS HEART, ATHENS STAGE,EUROBANK στο πρώην εργοστάσιο Τσιροζίδη και στη πρώην PHILIPS, ΑΘΗΝΩΝ ΑΡΕΝΑ, ΚΑΛΥΨΩ, ΒΕΡΜΙΟ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (μπισκότα), ΒΙΟΧΑΛΚΟ, που μερικές από αυτές είτε είναι πολυεθνικές εταιρείες ή είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο, και από αυτές ο Δήμος μας εισπράττει από την ειδική επιβολή του Δημοτικού Τέλους περίπου το 80 % του συνόλου των εισπρακτέων κατ’ έτος Δημοτικών Τελών.

Με το να μην αυξάνεται ο βασικός συντελεστής με τον οποίο επιβάλλονται τα Δημοτικά Τέλη στις κατοικίες, αυτό σημαίνει ότι «χαρίζονται» εκατομμύρια €  σε αυτές τις επιχειρήσεις.
Με την τελευταία του απόφαση το Δημοτικό μας Συμβούλιο , προσδιόρισε το βασικό συντελεστή για τις οικίες στο ύψος των 1,07  € στο Ταύρο και σε 1,34 €  στο Μοσχάτο.

Από τους μέσους όρους των μ2 των κατοικιών και των επιχειρήσεων προκύπτει, ότι από την κάθε κατοικία ο Δήμος θα εισπράξει συνολικά το τρέχον έτος 80 Χ 1,2 = 96 € ενώ από την κάθε επιχείρηση 750 Χ 1,2 Χ 5 = 4.500€.

Η ετήσια αύξηση που επιβαρύνει επί πλέον την κάθε κατοικία , είναι της τάξεως των 3,50 €  στο Ταύρο ή 0,58 €  το δίμηνο, και στο Μοσχάτο 5,40  €  ή  0,90  €  το δίμηνο.

Από το συνολικό ποσό των Δημοτικών Τελών που θα εισπραχθεί φέτος από το Δήμο μας, το 20% θα προέρχεται από τις κατοικίες και το 80% από τις επιχειρήσεις.

Τα παραπάνω  στοιχεία αποδεικνύουν πέρα από κάθε αμφιβολία ότι, στην ουσία οι φόβοι και οι κραυγές ορισμένων συναδέλφων δημοτικών συμβούλων, για την μη αύξηση των συντελεστών, ή η αποφάσεις στο παρελθόν για μηδενικές αυξήσεις , χρηματοδοτούσαν έμμεσα τις ιδιαιτέρως μεγάλες και κερδοφόρες επιχειρήσεις.

Πρέπει να ξέρουμε όλοι μας ότι το Δημοτικό Τέλος είναι ανταποδοτικό, και στην ουσία «επιστρέφεται»  στους κατοίκους του Δήμου, με τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες για την καθαριότητα και τον εν γένει ευπρεπισμό των γειτονιών του Δήμου μας. 

Πέρα από τα παραπάνω νούμερα και τους αριθμούς, είναι γεγονός ότι το όλο σύστημα της διαχείρησης των απορριμμάτων πάσχει δραματικά, με αποτέλεσμα το συνολικό κόστος να ανέρχεται σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Το κόστος της διαχείρησης των απορριμμάτων έχει δύο σκέλη, το δραχμικό κόστος για το οποίο και γίνεται έντονη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για δήθεν φορολόγιση των απλών και φτωχών κατοίκων του Δήμου μας, και το λεγόμενο περιβαλλοντολογικό κόστος για το οποίο  δυστυχώς δεν γίνεται καμιά κουβέντα, το οποίο μάλιστα δεν μπορεί να προσδιοριστεί με τους κλασικούς όρους, με ανυπολόγιστες ζημιές για το περιβάλλον που όλοι μας ζούμε, είτε είμαστε φτωχοί είτε πλούσιοι.

Και είναι λυπηρό, ειδικά οι δυνάμεις της εν υπνώσει Αριστεράς, να μην προσεγγίζουν στη κατεύθυνση αυτή το όλο θέμα, αλλά να στέκονται στο ζήτημα της αύξησης ή μη των Δημοτικών Τελών.

Αυτό οφείλεται στη νοοτροπία όλων μας, διότι σήμερα το απόρριμμα δεν είναι εντελώς άχρηστο αλλά μπορεί να αποτελέσει και πηγή πλούτου, κάτι που οι προηγμένες σε σχέση με μας κοινωνίες, όχι μόνο το αντιλήφθηκαν έγκαιρα  και έλαβαν αμέσως τα μέτρα τους, αλλά και το αντιμετώπισαν κατάλληλα.

Πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση ο Περιφερειακός Σχεδιασμός για τα απορρίμματα στην Αττική, που προβλέπει την χωροθέτηση και κατασκευή χώρων υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ), σε αντίθεση με τη σήμερα λειτουργούσα στο Δήμο της Φυλής χωματερή (Χ.Υ.Τ.Α) που σε αυτή αποθέτονται σχεδόν χωρίς καμία επεξεργασία όλα τα απορρίμματα της Αττικής.

Και είναι λυπηρό οι κάτοικοι που διαμένουν στη Δυτική Αττική, στις περιοχές της Φυλής, των Λιοσίων, του Ζεφυρίου, του Καματερού, του Ιλίου, της Πετρούπολης, του Ασπροπύργου και της Ελευσίνας, να διαβιούν σε ένα περιβάλλον που δεν συμβαδίζει με τον πολιτισμό ενός σύγχρονου Κράτους και οι άλλοι κάτοικοι στις άλλες περιοχές της Αττικής να διαμένουν σε ένα ανεκτό περιβάλλον.Υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στα προβλεπόμενα έργα, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να χαθούν πολύ μεγάλα κονδύλια, που στη σημερινή οικονομική κατάσταση είναι ανεπίτρεπτο και πέρα από κάθε λογική αυτά να αποδεσμευθούν από την πηγή προέλευσής τους, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα και το Ταμείο Συνοχής, και να επιστραφούν όσα μέχρι τώρα έχουν απορροφηθεί σε επίπεδο μελετών, και τα υπόλοιπα  να κατευθυνθούν σε άλλες χώρες.

Αυτός ο Περιφερειακός Σχεδιασμός προβλέπει την κατασκευή δύο (2) χώρων υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ) , έναν στη περιοχή του Γραμματικού Αττικής , που θα εξυπηρετεί τους κατοίκους της Βορειοανατολικής Αττικής, και έναν στη περιοχή της Κερατέας που θα εξυπηρετεί τους κατοίκους της Νοτιοανατολικής Αττικής, την μετατροπή της χωματερής (Χ.Υ.Τ.Α) της Φυλής σε (Χ.Υ.Τ.Υ), με παράλληλες άλλες εργασίες και άλλες επενδύσεις ,  που όλες μαζί αποσκοπούν να πάμε σε ένα άλλο μοντέλο διαχείρησης των παραγομένων απορριμμάτων , με απώτερο σκοπό να αποθέτονται σε αυτούς τους χώρους μόνο τα εντελώς άχρηστα υπολείμματα, αφού προηγουμένως τα απορρίμματα θα έχουν επεξεργαστεί και διαχωριστεί μηχανικά.

Στο άμεσο μέλλον θα εφαρμοστούν και άλλοι μέθοδοι, εκτός της ταφής, στο τελικό στάδιο της διαχείρισης των απορριμμάτων, όσα θα πρέπει να  καταστρέφονται αυτό θα γίνεται με τις νέες τεχνολογίες , όπως με τη καύση τους ή την εξαϋλωσή τους, με ενδιάμεσο στόχο οπωσδήποτε την ανάκτηση ενός μεγάλου μέρους των χρήσιμων υλικών, όπως του χαρτιού, του αλουμινίου, του γυαλιού, και των διαφόρων άλλων μετάλλων κ.λ.π.
Βασική προϋπόθεση  για να πάμε σε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο διαχείρισης απορριμμάτων είναι το φλέγον ζήτημα της ανακύκλωσης .

Είναι ανεπίτρεπτο, ενώ σε άλλες προηγμένες χώρες να ανακυκλώνεται  ακόμα και το 80% των παραγομένων απορριμμάτων, στη χώρα μας με το ζόρι και με χίλια βάσανα να πλησιάζουμε το 10 με 15%,  και αυτό με μύριες όσες προσπάθειες.

Δεν δείχνει σημάδι και πολιτισμό, το καθημερινό φαινόμενο που ορισμένοι μας φίλοι και συνδημότες μας, απορρίπτουν στους μπλέ κάδους και τα κοινά απορρίμματά τους.

Πρέπει όλοι μαζί να δούμε, ο κσθένας από την σκοπιά του, το ζήτημα της ανακύκλωσης, και  έχουμε υποχρέωση εμείς οι λεγόμενοι  ευαίσθητοι αυτοδιοικητικοί, να το αναδείξουμε και να το προάγουμε σε μείζονος σημασία θέμα. Να βγούμε μπροστά και χωρίς παρωπίδες να προσπαθήσουμε να γίνει κτήμα του συνόλου των κατοίκων του Δήμου μας.

Παλαιότερα  σαν τότε Αντιδήμαρχος στο Ταύρο, είχα προτείνει  να καθιερωθεί «εισιτήριο» για την είσοδο των παιδιών στις παιδικές χαρές, που το αντίτιμο του «εισιτηρίου» θα ήταν ένα παλιό περιοδικό ή μία εφημερίδα ή ένα κουτάκι αλουμινίου, που σκοπό είχε και με την κατάλληλη ενημέρωση των γονέων και των παιδιών, να εμφυσήσουμε στην επόμενη γενιά την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης, και όμως χαρακτηρίστηκα τότε σαν αιρετικός.

Πρέπει να καθιερωθούν στο Δήμο μας ορισμένες εκδηλώσεις που να κεντρίζουν το κοινό στη κατεύθυνση της συνολικής μας οικολογικής συμπεριφοράς, να γίνεται  ποδηλατικός γύρος, να πεζοδρομούνται ορισμένες ώρες και ημέρες διάφορες οδικές αρτηρίες, με τη συννενόηση και την βοήθεια των εκπαιδευτικών να γίνονται διάφορα συμβάντα στις σχολικές μονάδες, να δίδονται βραβεία χρηματικού χαρακτήρα σε όσα σχολεία προωθούν σκέψεις και ενεργούν στη κατεύθυνση της ανακύκλωσης, όλα αυτά και άλλα περισσότερα χρηματοδοτούνται από μία και μόνο πηγή, αυτή των Δημοτικών Τελών.

Η φύση έχει αρχίσει να μας εκδικείται, πρέπει όλοι μας να αλλάξουμε νοοτροπία, κάθε μέρα που περνάει καταστρέφεται και ένα μεγάλο δάσος για να εξασφαλίσουμε το αναγκαίο χαρτί, εμείς οι προηγούμενες γενιές, στο βωμό του αλόγιστου κέρδους και της καταναλωτικής μας συμπεριφοράς, υποθηκεύσαμε το μέλλον του τόπου που ζούμε και έχουμε καθήκον να προστατεύσουμε ότι έχει απομείνει.

Θα μπορούσα, όπως και ο οποιοσδήποτε, να γράψω και να αναφέρω μια σειρά από παραδείγματα για δράσεις, που να έχουν τη φιλοδοξία να αναδείξουν την οικολογική συμπεριφορά και την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης. 

Για όλα τα παραπάνω, ανέλαβα το πολιτικό θάρρος που αναλογεί σε κάποιον που έχει μια πορεία στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για είκοσι (20) χρόνια, και σχεδόν άλλα τόσα στο χώρο της ερασιτεχνικής πολιτικής, να προτείνω μεγαλύτερες αυξήσεις στα Δημοτικά Τέλη του Δήμου μας, προτιμώ εγώ να είμαι ο κακός, προς όφελος των επόμενων γενεών.

Επειδή οι συνεπείς άνθρωποι και πολιτικοί, οφείλουν να είναι ειλικρινείς απέναντι σε όσους τους εμπιστεύονται και τους αναδεικνύουν, να δέχονται ότι δεν είναι παντογνώστες αλλά πάντα να συμπληρώνουν τις όποιες γνώσεις έχουν αποκομίσει από την ενασχόλησή τους με την πολιτική, για αυτούς τους λόγους θα καλούσα όσους θέλουν να με κρίνουν για αυτά που παραθέτω, να προσθέσουν και τις όποιες τους προτάσεις.

Χρονόπουλος Παν. Κωνσταντίνος
Δημοτικός Σύμβουλος Μοσχάτου - Ταύρου

3 σχόλια:

  1. Εισητήριο στις παιδικές χαρές.
    Να ολοκληρωθεί ο αποτυχημένος περιφερειακός σχεδιασμός μετά από 15 χρόνια αδράνειας.
    Φιλικό στο περιβάλλον το χάλι που λέγεται αποκομιδή απορριμμάτων στο Μοσχάτο- Ταύρο.
    Τι άλλο θα σκεφτούν για να δικαιολογήσουν την αύξηση στα τέλη;
    Και το ΔΝΤ για το καλό μας μας ξεζουμίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περικλής Δεμεντής4 Μαΐου 2011 στις 2:03 π.μ.

    Αγαπητέ Κώστα πολύ εύστοχα αυτά που διατυπώνεις,αλλά επέτρεψε μου να σχολιάσω ότι τα λεγόμενά σου είναι τελείως αδιάφορα για τους διοικούντες στην Κοραή.Με λόγια όπως "θα πρέπει να γίνει" ή "πρέπει να γίνει" δεν γίνεται περιβαλλοντική πολιτική στο Δήμο.Με την ανάπτυξη μόνο των μπλέ κάδων περιμένεις να ανακτήσεις επαναχρησιμοποιούμενα υλικά?
    Δεν νομίζω,όταν οι περισσότεροι εξ' αυτών αδειάζονται μπροστά στα μάτια μας σε κοινά απορριματοφόρα.Ποιές δράσεις και ποιές προμήθειες ψηφίσατε φέτος στο Τεχνικό Πρόγραμμα σας για την προώθηση της ανακύκλωσης στο Δήμο?Ρητορικά σε ρωτάω γιατί δυστυχώς η απάντηση είναι γνωστή.Γιαυτό η πολιτεία προχωράει με τον Περιφερειακό Σχεδιασμό της, όπως και εσύ το αναφέρεις στο κείμενό σου,στην κατασκευή εργοστασίων και στην μηχανική ανακύκλωση.Διότι απλούστατα οι περισσότεροι διοικούντες στους Δήμους δεν κάνουν τίποτα για την προώθηση της ανακύκλωσης,όταν μάλιστα η κοινοτική νομοθεσία απαιτεί να ανακτώνται σε λίγα χρόνια το 50% των παραγόμενων απορριμμάτων.Αγαπητέ φίλε Κώστα για κοίτα γύρω σου, καλά για την ανακύκλωση δεν γίνεται τίποτα στο Δήμο, μήπως γίνεται για κάτι άλλο και δεν το ξέρω? Ποιός θα φτιάξει το φάκελο για την διεκδίκηση του Κέντρου Υγείας στον Ταύρο, που εξαγγέλθηκε απο το 2009 στην Επιτροπή Παρακολούθησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Αττικής, πότε και ποιός θα ασχοληθεί με την κατασκευή των δύο βρεφονηπιακών σταθμών σε Μοσχάτο και Ταύρο, όταν όλα τα διαθέσιμα κονδύλια, που ήσαν 45 εκατ. ευρώ μοιράστηκαν σε 22 Δήμους της Αττικής και ο Δήμος μας δεν κατέθεσε ούτε φάκελο, τι γίνεται με την αντιπλημμυρική θωράκιση των πόλεων μας, τι γίνεται με την αξιοποίηση της ακίνητης περουσίας του Δήμου και τόσα άλλα.Εύχομαι με το κείμενό σου, να ξυπνήσουν κάποιοι από την διαχειριστική μιζέρια και την αδράνεια που τους διακατέχει, να καταλάβουν γρήγορα τον ρόλο τους, πρίν είναι πολύ αργά για τον τόπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ ΘΕΜΑ. ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΟΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΤΗ ΔΙΑΛΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ, ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΤΙΡΥΠΑΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΛΠ; ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΕΣΩΤ-ΠΕΡΙΒ/ΝΤΟΣ -Η ΠΡΑΣΙΝΟΜΠΛΕ ΚΕΔΚΕ ΑΦΗΝΕ Ή ΑΝΕΧΟΤΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ; ΕΣΕΙΣ Κ. ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ Κ.ΕΥΘΥΜΙΟΥ-ΣΠΑΝΑΚΗ-ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΣΟΥΤΟΣ, ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ; ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΨΩΜΙ ΨΩΜΑΚΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΟΧΙ "ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ" ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΤΕ "ΠΑΚΕΤΟ" ΜΕ ΤΗ ΠΛΕΙΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ. ΥΠΕΡΒΗΚΑΤΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ 12% ΑΥΞΗΣΗ.ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ; ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ "ΕΝ ΥΠΝΩΣΕΙ" ΑΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΓΙΑΤΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ,ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗ! ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΑΓΡΥΠΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΖΟΥΜΙΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ! ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΞΥΠΝΗΜΑ .ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΩΝ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή