Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Τα δρομολόγια των λεωφορείων που αντικαθιστούν τον ΗΣΑΠ

Αυτό το Σαββατοκύριακο, το Μοσχάτο έχει μείνει χωρίς τρένο, αφού έχει κλείσει το τμήμα Νέο Φάληρο - Θησείο. Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού γίνεται με το λεωφορείο Χ19.

Η «Χ19» θα συνδέσει την Ομόνοια με το Νέο Φάληρο. Η αφετηρία της θα είναι επί της οδού Αθηνάς και το τέρμα της μπροστά από το σταθμό Ν. Φαλήρου.

Οι ενδιάμεσες στάσεις:

1. Με κατεύθυνση προς Ν. Φάληρο: Πειραιώς (Θερμοπυλών και Παλαιά Αγορά), Τριών Ιεραρχών, Θησέως (Χαροκόπου), ΗΣΑΠ Καλλιθέας και ΗΣΑΠ Μοσχάτου.

2.Με κατεύθυνση προς Ομόνοια: ΙΟΝ, Δημαρχείο Μοσχάτου, Σταθμοί ΗΣΑΠ Καλλιθέας,Ταύρου και Πετραλώνων, Ίδρυμα Μελίνας Μερκούρη και Πειραιώς (Ασωμάτων και Ομόνοια).

Η συχνότητα των δρομολογίων και των δύο Γραμμών θα είναι αντίστοιχη των δρομολογίων του ΗΣΑΠ.

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΣΑ «185».

4 σχόλια:

  1. Άντε πάλι τα ίδια χάλια με τον ΗΣΑΠ. Θα ήθελα πραγματικά να δω το χρέος του συγκεκριμένου οργανισμού.

    Βασίλη τι κάνεις ; Είχες πει ότι η ταλαιπωρία του κόσμου θα τελειώσει σύντομα. Αυτό πριν από 3 μήνες.

    Πάρτε και το παρακάτω από το troktiko


    Δεν θα πραγματοποιούν στάση από τη Δευτέρα 5 Ιουλίου στους σταθμούς Περισσός, Πευκάκια και Καλλιθέα οι συρμοί του ηλεκτρικού με κατεύθυνση τον Πειραιά...



    Επίσης κλειστό θα παραμείνει έως το τέλος του μήνα το τμήμα Νερατζιώτισα - Ειρήνη.

    Το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με τη λεωφορειακή γραμμή Χ16.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://troktiko.blogspot.com/2010/07/o-2010.html

    "Στις 16 ώρα και 53 λεπτά κατέβηκα στην πλατφόρμα και περιμένω το τρένο για Πειραιά. Καταφθάνει συρμός με τερματισμό ... Θησείο. Στα 50 και χρόνια που θυμάμαι το τρένο ποτέ δεν τερμάτιζε Θησείο. Εκεί η κυρία της ασφάλειας σταθμού μας ενημέρωσε ότι και εκείνη ήταν απροετοίμαστη, της είχαν αναφέρει τον περίεργο τερματισμό πριν απο ελάχιστα λεπτά. Κάποτε ήλθε άλλος συρμός που σε κάθε στάθμό περίμενε 2-3 λεπτα πρωτού ξεκινήσει. Τελικά το τρένο έφθασε 17 ώρα και 30 λεπτά στον Πειραιά.

    Χρειαστηκαν τελικά 37 λεπτά για μία διαδρομή που εδώ και 50 χρόνια χρειαζόντουσαν 20 με 25 λεπτά.

    Και στις 02.07.2010 για την ίδια διαδρομή ( 14 ώρα και 17 λεπτά απο Ομόνοια ) χρειάστηκαν πάνω απο 35 λεπτά

    Στο σταθμαρχείο Πειραιά που ρώτησα μου είπαν ότι όλα αυτά οφείλονται σε φρακαρίσματα της γραμμής λόγω έργων και τον επακόλουθο αποσυντονισμό. Πώς τώρα η αδρανοποίηση ελάχιστων εκατοντάδων μέτρων γραμμής στη μία διεύθυνση στην περιοχή Καλλιθέας τάχα δημιουργεί τέτοιες καθυστερήσεις για μένα είναι γρίφος. Επίσης μου είπαν ότι στα πρόσφατα ανακατασκευασμένα αποκόμματα διαδρομών Ομόνοιας- Πειραιά έχει επιβληθεί όριο ταχύτητας 40 χλμ την ώρα απο 60 που ήταν. Ο λόγος ; Στα ανακατασκευασμένα αποκόμματα δημιουργείται υπερβολικός θόρυβος σε ταχύτητες άνω των 40 χλμ. την ώρα και πρέπει να προστατευθεί η υγεία των περιοίκων.

    Τα σχόλια δικά σας.

    Φιλικά

    Υ.Γ. Για όσους όμως δεν έχουν ρολόι οι ΗΣΑΠ προέβλεψαν και έβαλαν ψηφιακό μέσα στο τρένο που πάει ακριβώς 20 λεπτά πίσω. Συνεπώς ούτε γάτα ούτε ζημιά . Στον χωροχρόνο των ΗΣΑΠ φθάνεις πάντα 20 λεπτά νωρίτερα απο τους άλλους με δικά τους ρολόγια. Είδες μαθηματικές διάνοιες στους ΗΣΑΠ ; Επιτέλους μία πανέξυπνη πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της σχετικότητας στην συντόμευση των δρομολογίων απο τους ΗΣΑΠ. Βραβεύστε τους !"
    ANAΓΝΩΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://troktiko.blogspot.com/2010/07/o-2010.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ και έναν χρόνο δεν μπορούμε να πάρουμε ανάσα πια με τα τρένα...Μία κόβουν την καλλιθέα,μία το μοσχάτο,μία το φάληρο,μία την νεραντζιώτισσα μέχρι την ειρήνη,μία όλους τους σταθμούς μέχρι την ομόνοια...Ε έλεος δηλαδή...Και θέλουν να αυξήσουν και την τιμή των εισητηρίων?Αν είναι δυνατόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή