Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

E-mail της Κυριακής Αρβανίτη - Μαρέτσικου προς τον Ανδρέα Ευθυμίου

Η Κυριακή Αρβανίτη - Μαρέτσικου, μας απέστειλε e-mail με αφορμή την απάντηση του Ανδρέα Ευθυμίου προς τον Θανάση Ντερέκα και το δημοσιεύουμε αυτούσιο:


ΚΟΙΤΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ


Αγαπητέ κ. Ευθυμίου,

Διαβάζοντας το κείμενο/απάντηση προς τον κ. Ντερέκα διαπίστωσα ότι η απολογία σας ήταν πολύ καλά τοποθετημένη (κατά την άποψη μου περιττό) για αυτά που σας προσάπτει.

Aν και εγώ ούτε το όνομα σας είδα αλλά ούτε την ομιλία σας άκουσα για να συνδυάσω εσάς και τη σύζυγο σας, παρ' όλα αυτά εγώ σας πληροφορώ κοιτάζω τον εαυτό μου κάθε πρωί στον καθρέφτη και είμαι εδώ για να πούμε ό,τι θέλετε.

Πριν όμως με κοιτάξετε και εσείς, διαβάστε ξανά το κείμενο του κ. Ντερέκα χωρίς να έχετε την υπόνοια ότι εννοεί εσάς και ελάτε τότε να μου πείτε τότε αν συμφωνείτε με τη γενική ιδέα των όσων γράφτηκαν!!! (γιατί εγώ αντιθέτως με το κείμενο που δεν ανέφερε όνομα έβαλα επώνυμα το "μου αρέσει").

Αν λοιπόν με θεωρείτε άτομο που οι συκοφαντίες (όπως λέτε) που γράφονται ‘μου αρέσουν’ τότε ευτυχώς για σας που δεν έκανα δεκτή τη πρόταση σας "σε θέλω μαζί μου".

Μη τα βάζετε λοιπόν με τους καθημερινούς ανθρώπους που παλεύουν να επιβιώσουν και να πληρώσουν αυτούς που έχουν τις σίγουρες θέσεις... Είναι μικροπρέπεια και όπως λένε στο νησί μου αυτό από μέρους σας λέγεται "αν δεν μπορώ να δείρω το γάιδαρο, δέρνω το σαμάρι’.

Καλό Καλοκαίρι

Κυριακή Αρβανίτη - Μαρέτσικου

Ιδιότητα: Παλεύω με τον σύζυγο μου για την καθημερινότητα, όπως οι περισσότεροι άνθρωποι, χωρίς να με έχει ευνοήσει καμία πολιτική κατάσταση ούτε κόκκινη ούτε πράσινη ούτε μπλε.

9 σχόλια:

  1. Distixws o kirios Eythimiou me ta isterografa tou se autous pou patisan "mou aresei"dimiourgei klima tromokratias.
    Allwste ws politikos einai gnwstis tis kratikis tromokratias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΟΥ ΧΑΜΠΑΡΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΟ-ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΕΜΠΙΣΤΟΥΣ" ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ.Η ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΩΣ ΖΗΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΤΩΝ Ή ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΑΓΝΩΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ), ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΑΘΗΝΩΝ( ΑΓΝΩΗΣΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΔΕΝΑ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΘΑ ΤΕΘΕΙ Η ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ)ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΛΗΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γιατί κα Μαρέτσικου στείλατε το mail σας μόνο στο Μοσχάτο Live??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai poios eisai esu pou rwtas 600 ??? anafora prepei na dinei h gunaika h exeis sunhthisei auto to yfos sthn uphresia pou briskoesai???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΑ/ΚΥΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΗ /ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΕΛΕΤΕ. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΑ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ.
    ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΡΑΒΛΕΨΗ .
    ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΜΑΡΕΤΣΙΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΥΡΙΕ 718 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ (ΕΥΡΩΠΑΊΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ. ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΡΟΒΛΗΗΜΑ ΣΑΣ,ΕΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ, ΕΝΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ.ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ, ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘ΄ΥΛΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To troktiko htan kleisto re file auto to egrapse sto live!Ekei einai to problem?Aposuntonizete ton kosmo.Ta lefta gia to pneumatiko den sad endiaferei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυρία Αρβανίτη - Μαρέτσικου γράφετε στο μήνυμά σας ότι αγωνίζεστε για να πληρώνετε αυτούς που έχουν τις σίγουρες θέσεις. Σας ενοχλεί το γεγονός ότι κάποιοι πολίτες έχουν σίγουρες θέσεις; Θα επιθυμούσατε να μην υπάρχει κανείς που να μην τον τρώει κάθε μέρα η ανασφάλεια;
    Θέλετε "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα"; Ο σύζυγός σας είναι Σοσιαλιστής... εσείς όχι; Αλήθεια, εσείς τους πληρώνετε, ενώ αυτοί όταν τους προσφέρετε κάποια υπηρεσία δε σας πληρώνουν; Ίσως εκτιμήσετε ότι είμαι Δημόσιος υπάλληλος, αλλά δυστυχώς δε θα σας προσφέρω αυτό το επιχείρημα καθώς είμαι ελύθερος επαγγελματίας. Το "Δημόσιο" για όσους θέλουν να αυτοπροσδιορίζονται ως Σοσιαλιστές είναι πειριουσία του λαού και τάσσεται στην υπηρεσία του λαού. Το ζήτημα δεν είναι να πάψει να υπάρχει το "Δημόσιο", αλλά να αναπροσδιοριστεί ο ρόλος του και να ανασυγκροτηθεί. Δεν είναι και πολύ κομψό να μιλάτε με απαξιωτικό ύφος για τόσους συμπολίτες σας. Όσο για τον ποιον φωτογράφιζε ο κύριος Ντερέκας στο σχόλιό του, αν δεν το καταλάβατε μάλλον έχετε ελλιπή ενημέρωση και αδυνατείτε να συνδέσετε τα γεγονότα ή είστε υπόδειγμα αθωότητος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. esu mallon eisai mallon upodeigma egkathetou me fousta kai kaltson

    ΑπάντησηΔιαγραφή