Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Καταγγελία για την "Βρεττός Εμπορική & Βιοτεχνική ΕΠΕ"

"Πρόσφατα χρειάστηκα έναν κάδο για μπάζα και απευθύνθηκα στην εταιρεία ΒΡΕΤΤΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ & ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ Ε.Π.Ε στο Μοσχάτο, Μακρυγιάννη 43, με οικοδομικά υλικά. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το κατάστημα, ρώτησα πόσο θα μου κοστίσει ένας κάδος και μου απάντησαν 120 ευρώ.

Όταν βέβαια πήγα στο κατάστημα για να πληρώσω, ζήτησα απόδειξη και μου απάντησε ο νεαρός στο ταμείο (ιδιοκτήτης; γιος του ιδιοκτήτη; σίγουρα όχι υπάλληλος!) ότι ο κάδος δεν έχει ΦΠΑ, οπότε δε μπορούσε να μου κόψει απόδειξη. Το είπε τόσο φυσικά που για μια στιγμή σάστισα. Όταν του ζήτησα να μου εξηγήσει γιατί δεν έχει ΦΠΑ, μου εξήγησε ότι η τιμή αυτή (120 ευρώ) είναι χωρίς ΦΠΑ, ενώ με ΦΠΑ θα μου κοστίσει ο κάδος παραπάνω!

Το γεγονός με έκανε έξαλλη και τον ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα από το τηλέφωνο για το ποια είναι η τελική τιμή του κάδου. Τότε, έχασε το πολύ φυσικό του ύφος και άρχισε να ψελίζει ότι αν θέλω απόδειξη, να μου κόψει, απλά θα πρέπει να πληρώσω κάτι ακόμα.... κτλ. Φυσικά, δε διέθετα δεκάρα παραπάνω, οπότε δεν πήρα απόδειξη, πήρα τα ρέστα μου και τα νεύρα μου και έφυγα. Ό,τι κάνουμε όλοι, δηλαδή. Και η κατάντια τους συνεχίζεται. Όσο του! ς το επιτρέπουμε, δηλαδή. Αλήθεια, πού μπορούμε να καταγγέλουμε όλους αυτούς που φοροδιαφεύγουν; Και αν το κάνουμε, θα πράξει κάποιος κάτι για αυτό;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

(πηγή: troktiko.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου