Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

E-mail του Ηλία Στέφα προς τον Ανδρέα Ευθυμίου

Αναγνώστης μας απέστειλε e-mail, με αφορμή την απάντηση του Αντρέα Ευθυμίου προς τον Θανάση Ντερέκα.


Σας το παραθέτουμε αυτούσιο:


Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ

Ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι θα έφτανα στο σημείο να απολογηθώ επειδή πάτησα σε ένα σχόλιο του facebook "μου αρέσει".

Ασχολούμαι ελάχιστο χρόνο με τα κοινά της πόλης, μέσα από τα σχολεία και με έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των πραγμάτων που είναι εναρμονισμένος με τις ιδέες μου.

Αισθάνομαι ότι μπήκα στο μάτι του κ. Ευθυμίου επειδή "τόλμησα" να μου αρέσει ένα σχόλιο του κ. Ντερέκα.

Κ. Ευθυμίου, πρέπει να καταλάβετε ότι είμαι ελεύθερος άνθρωπος με αρχές και αξίες και έχω δικαίωμα να μου αρέσει οτιδήποτε δεν συγκρούεται με τα παραπάνω.

Εαν εσείς νομίζετε ότι αυτό που είναι της αρεσκείας σας ή αυτό που δεν είναι της αρεσκείας σας πρέπει να είναι και για τους άλλους το ίδιο, τότε λύπάμαι και για τον τρόπο που το χειρίζεστε το θέμα.

Σε έναν άνθρωπο απλό, που ζει τίμια την οικογένεια του, χωρίς την σιγουριά του δημοσίου που εσείς απολαμβάνετε - ανεξαρτήτως των κρητηρίων που μπήκατε - και που προσφέρει στα κοινά της πόλης με τον δικό του τρόπο (όντως δικό του) και ποτέ δεν ενόχλησε κανέναν, δεν του αρμόζει να του μιλούν για καθρέφτες.

Αναλογιστείτε τις ευθύνες αυτών που γράφετε και παρακαλώ να διορθώσετε όσον αφορά το προσωπό μου του οποίου, παρεμπιπτόντως, ο καθρέφτης του δίνει μια ιδιαίτερη λάμψη.

1 σχόλιο:

  1. Ηλία μη κολώνεις.Είμαστε μαζί σου Ο παπαροσπήδουλας ,θέλει να κοιταχτείς στο καθρέφτη να του πεις πόσο σκατά είσαι ,γιά να πάει μετά να κοιταχτεί ο ίδιος στον καθρέφτη και να πει:-Φτού σου,λεβέντη μου...μιά χαρά είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή