Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Παραιτήθηκε ο Θανάσης Μελίστας από Δημοτικός Σύμβουλος

Χτες (6/7), συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο. Την παράσταση έκλεψε η παραίτηση του, επί 7,5 χρόνια Δημοτικού Συμβούλου, Θανάση Μελίστα, ο οποίος βρισκόταν στην παράταξη του Βασίλη Σπανάκη "Νέες Αξίες για το Μοσχάτο", η οποία αποτελεί την μείζονα αντιπολίτευση.

Ο κ. Μελίστας μας απέστειλε το κείμενο της παραίτησης του και εμείς το δημοσιεύουμε αυτούσιο:


ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ


Αθανασίου Μελίστα του Ιωάννη, Δημοτικού Συμβούλου, κατοίκου Μοσχάτου Αττικής, οδός Μεταμορφώσεως 49-53.
…………………


Αξιότιμε Κύριε Δήμαρχε,

Με την παρούσα σας υποβάλλω, σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 2 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, την παραίτησή μου από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου Μοσχάτου και Σας παρακαλώ να την κάνετε αποδεκτή.

Θεωρώ ηθική υποχρέωσή μου, να προβώ στην ενέργεια αυτή και όχι απλά στην ανεξαρτητοποίησή μου, μετά τη διαφωνία μου και τη διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων, για ουσιώδη θέματα πολιτικής και συμπεριφοράς με τον επικεφαλής του συνδυασμού, με τον οποίο εκλέχθηκα στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές.

Η επίσημη δήλωσή του, προ ημερών, περί καθόδου του ως υποψηφίου δημάρχου, αποτέλεσε και τον κύριο λόγο της πράξης μου αυτής τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, επειδή δε θέλω η παραμονή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, να αποτελέσει αντικείμενο αρνητικού σχολιασμού αλλά και να θεωρηθεί ως λόγος υπονόμευσής του.

Στα 7,5 χρόνια της μέχρι σήμερα θητείας μου στο δημοτικό συμβούλιο, έκανα προσπάθειες να ενεργώ πάντοτε με γνώμονα το συμφέρον της πόλης, αφήνοντας στην άκρη κομματικές ή άλλες σκοπιμότητες.

Σας ευχαριστώ όλους για το σεβασμό και την εκτίμηση, που μου δείξατε στα 7,5 χρόνια της θητείας μου. Οι φιλίες και οι δεσμοί που ανέπτυξα με όλους εσάς είναι διαχρονικές και καμία ιδεολογική, κομματική ή άλλη αντιπαράθεση δεν μπορεί να τις διαγράψει.

Ευχαριστώ ακόμη και τους κατοίκους της πόλης μου, που με τίμησαν με την ψήφο τους και την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου και οι οποίοι πιστεύω, κατά τη συντριπτική τους πλειοψηφία, θα στηρίξουν την επιλογή μου αυτή.

Το Μοσχάτο είναι η πόλη που γεννήθηκα, μεγάλωσα, κατοικώ και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά και θα εξακολουθήσω να την υπηρετώ, από όποιο μετερίζι κι αν βρεθώ στο μέλλον. Η ένωση του άλλωστε με τον Δήμο Ταύρου, αποτελεί την απαρχή νέων αγώνων και κοινών δράσεων και αποτελεί πρόκληση για όλους όσοι ασχολούνται με τα κοινά.

Σας ευχαριστώ όλους για τη συνεργασία.

Με τιμή

Αθανάσιος Μελίστας

5 σχόλια:

  1. λιγο αργα δεν δηλωσε παραιτηση;;;;

    Μινωταυρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kala tora doyleyomaste poly xontra! Tosa xronia o arxigos toy ton adeiazei... kai ton egrafe sta palaiotera ton ypodimaton toy... kai paraiteitai proeklogika?????????? Diladi tha klapso... Pes mas kyrie mpalanter!!! oti ekanes san ton neo soy arxhgo hroiki ejodo apo to dimotiko symboylio!!!!!!. siga min se pistepsoyme oti tora diapistoses ta mayra xalia toy proin soy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τουλαχιστον στο νεο δρομο που επελεξε παραιτηθηκε οι υπολοιποι της ομαδας του γιατι δεν κανουν το ιδιο . Βριζουν τα κομματα που τοσα χρονια τους εδιναν ψωμι καποιοι και εκαναν 'καριερα' πανω σε αυτα και βολευτηκαν αλλοι δουλευουν σε βουλευτες αλλοι εχουν τιτλους και θεσεις. Τωρα λοιπον βριζουν τα κομματα και λενε εξω τα κομματα και τους μηχανισμους που οι ιδιοι συμμετειχαν και συμμετεχουν. Τωρα λοιπον που γιναμε μαγκες στις πλατες των κομματων βαλαμε και φραγκα στην τσεπη ταπαξιωνουμε. Παραιτηθειτε λοιπον κυριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι άδικο να κρίνεις κάποιον που δεν γνωρίζεις ούτε στο δαχτυλάκι του. Ο κος Μελίστας είναι πολιτικό πρόσωπο με σπάνιες ηθικές αξίες. Προσπαθεί χρόνια για το καλό του τόπου, του έχουν δοθεί οι "ευκαιρίες" αλλά το ήθος που τον χαρακτηρίζει έγειρε την ζυγαριά της δικαιοσύνης που υπηρετεί στην σωστή θέση. Αν πραγματικά θέλουμε να αλλάξει κάτι σε αυτόν τον τόπο, άνθρωποι σαν τον κο Μελίστα μπορούν να χαράξουν τον νέο δρόμο που χρειαζόμαστε. Αν πραγματικά θέλουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή