Ένας από τους τρεις σταθμούς που επρόκειτο να κατασκευαστούν ήταν αυτός ανάμεσα στους σταθμούς του Μοσχάτου και της Καλλιθέας, στο Μοσχάτο (συγκεκριμένα στην περιοχή της εκκλησίας των Ταξιαρχών), που θα ονομαζόταν "Ιλισσός".
Οι άλλοι ήταν ένας μεταξύ των σταθμών Ηρακλείου και Ειρήνης με την ονομασία «Ψαλίδι», και ένας πριν από τον σταθμό του Πειραιά, κοντά στον σημερινό Κεράνη, που θα ονομαζόταν «Καμίνια».
Τρεις πρώην υπουργοί Μεταφορών (Μ. Λιάπης, Κ. Χατζηδάκης, Ευρ. Στυλιανίδης) προωθούσαν την κατασκευή των τριών νέων σταθμών του ΗΣΑΠ στην γραμμή Κηφισιά - Πειραιάς.
Μεγαλεπήβολα σχέδια υπήρχαν και για την επέκταση του ΗΣΑΠ στον Άγιο Στέφανο. Το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 480 εκατ. ευρώ, υπολογιζόταν ότι θα ξεκινούσε το 2010, προκειμένου να δοθεί σε εμπορική λειτουργία το 2014 (πρώτο τμήμα).
Η εξαγγελθείσα επέκταση, μήκους 10,5 χλμ., ξεκινούσε από το σταθμό ΚΑΤ και κατέληγε στο 20ό χλμ. της Εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας. Μετά την εθνική οδό, το σχέδιο προέβλεπε επέκταση στον Άγιο Στέφανο.
Το μόνο έργο του οποίου συνεχίζεται η κατασκευή,είναι η αναβάθμιση της γραμμής από την Κηφισιά ως το Φάληρο.
(Πηγή: etheldrivers.blogspot.com)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου